MS Windows
briani 27239
Reinstall af XP - CPU på 100%
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-03-04 13:46

Hejsa,

Jeg har lige lavet en reinstall af mit XP Pro. Nu ligger min CPU
lige pludseligt på 100% hele tiden. Jeg kan se at det er system og
svchost der sluger det hele. Nogen der har oplevet dette før?

Jeg har også problemer med at installere SP1. Den lukker bare ned
mens den søger efter tidligere opdateringer (til at lave backup af)

Håber der er nogle der kan hjælpe.

/Kenneth

Fra : Henning Lund

Dato : 21-03-04 14:25

Kenneth Iversen skrev:

> [...]
>
> Jeg har også problemer med at installere SP1. Den lukker bare ned
> mens den søger efter tidligere opdateringer (til at lave backup af)

Virus, måske AGOBOT?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-03-04 14:47

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Virus, måske AGOBOT?

Jeg er ved at lede efter mit antivirus program på en cd så
i den forstand at jeg ikke har undersøgt det kunne det være
muligt. Jeg har prøvet indtil videre med adaware og stinger og
de fandt ihvertfald ikke noget.

Men jeg syntes nu at det ville være mærkeligt på en ny installation
hvor der ikke er indstalleret andet end mine drivere til grafikkort
og ATM adsl.

Jeg prøver med antivirus når jeg finder det.

/Kenneth

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-03-04 15:51

Prøvede lige med trends online scanner...der gik ikke 2 sek. fra den
var begyndt at scanne til den ævlede om agobot..

Tak for hjælpen, Henning.

/Kenneth.

Fra : Henning Lund

Dato : 21-03-04 17:29

Kenneth Iversen skrev:

> Prøvede lige med trends online scanner...der gik ikke 2 sek. fra den
> var begyndt at scanne til den ævlede om agobot..
>
> Tak for hjælpen, Henning.

Jeg har selv lige kæmpet med sådan en satan på en af knajternes maskine.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-03-04 21:34

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv lige kæmpet med sådan en satan på en af knajternes maskine.

Jo det er træls...jeg kæmper stadig. Troede den var væk men nej
den bliver bare ved og ved.

Skod

/Kenneth