Skærme
Fijala 3554
ECS EZ18A-W skærm
Fra : Bobber

Dato : 21-03-04 13:43

Davs

Jeg har kikket lidt på den her skærm

ECS EZ18A-W 18.1" til 3699 kr. ved http://shg.dk/

Er den noget vær til de penge?
Den skal ikke bruges til spil
Nu skriver de at den har et LG LCD Panel er det godt eller?

Jeg har ikke noget som helst forstand på fladskærme over hovedet
jeg er på jagt efter min første fladskærm
så derfor de her spørgsmål.

Bobber

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 21-03-04 16:07

"Bobber" <nospambob@bobberman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ikke noget som helst forstand på fladskærme over hovedet
> jeg er på jagt efter min første fladskærm

Hej Bobber
har lige været inde hos SHG for at kigge lidt på skærmen, den sælges under
mange navne bla. Medion og Cybercom som der står på min. Udmærket skærm er
bedre end den Compaq 17" TFT jeg har på arbejde. Jeg har ingen pixel fejl og
det står godt.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Bobber

Dato : 22-03-04 09:30

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedre end den Compaq 17" TFT jeg har på arbejde. Jeg har ingen pixel fejl

Ok tak skal du ha´

Jeg køre i Fona i dag se på Medion skærmen
så kan jeg se den i "live"

Bobber

Fra : E. Jensen

Dato : 22-03-04 11:18

Du må købe min Medion 7218 for kr. 3000,-, da jeg er lidt skør og vil have
en større Den er sølv og gråfarvet og er fin at spille på. Den er købt
hos Fona i Oktober, så der er garanti. Jeg gider dog ikke sende den. Bor ved
Randers hvor du kan se den i brug.

/Ebbe

Fra : Bobber

Dato : 22-03-04 12:57