Fake bilalarm
Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 21-03-04 12:54

Jeg mener, at der skulle findes sådan nogle fake-bilalarmer - altså en rød
lampe der bare blinker, og som snyder tyvene til at tro, at den er ægte.

Er der nogen, der ved hvor man kan købe dem?

--
Vh

Morten

Fra : Anders Thorsby

Dato : 21-03-04 13:36

http://www.thansen.dk/product.asp?c=227095788&n=517794899&pn=616329593

--
best regards
Anders Thorsby

Fra : Aksel

Dato : 21-03-04 19:11

"Morten Højgaard Roth" <mhroth@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lampe der bare blinker, og som snyder tyvene til at tro, at den er ægte.
>
> Er der nogen, der ved hvor man kan købe dem?

Danmarks største forhandler af skrammel til biler T.Hansen, Brian og Achmeds
paradis.

Hilsen Aksel

Fra : Thomas Johansen

Dato : 22-03-04 13:06

> Danmarks største forhandler af skrammel til biler T.Hansen, Brian og
Achmeds
> paradis.

Ikke for sjov at udtrykket "T. Hansen krom er opståert