In The Cut - hvor i Storkøbenhavn ?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-03-04 12:27

Jeg har fået en fribillet til denne film, men jeg kan slet ikke se at
den bliver sendt nogen steder i Storkøbenhavn.

Nogen der ved hvor jeg kan se den i aften ?

Måske står den med en anden titel end In The Cut, som der står på
billetten !?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morbid Angel

Dato : 21-03-04 14:44

On Sun, 21 Mar 2004 12:27:14 +0100, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

> [...]
>
>Nogen der ved hvor jeg kan se den i aften ?
>
>Måske står den med en anden titel end In The Cut, som der står på

Den skulle efter sigende være så dårlig, så den holdt nok kun et par
uger på det store lærred.
Men man kan allerede købe den på reg 1 dvd, hvis der er nogle som ikke
kan undvære at se Meg Ryan helt nøgen =)~

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-03-04 14:58

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote:

> Den skulle efter sigende være så dårlig, så den holdt nok kun et par
> uger på det store lærred.
> Men man kan allerede købe den på reg 1 dvd, hvis der er nogle som ikke
> kan undvære at se Meg Ryan helt nøgen =)~

OK - jeg vidste ikke at Meg Ryan var nøgen i filmen, nå men ærgerligt -
hun er jo altdi dejlig.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling