ISkold G4'er
Fra : Lars

Dato : 21-03-04 11:28

Prøvede her til morgen at starte min ellers super velkørende G4
(Quicksilver 2x867MHz)

Når jeg trykker på startknappen på maskinen lyser knappen - når jeg
slipper den igen holder den op med at lyse - intet sker.
Ingen lyd - ingen blæser eller strømforsyning lader til at starte.

Nogen ideer...please?

Hilsen Lars Brink

Fra : Lone Schmidt

Dato : 21-03-04 12:07

Lars <larsbrink@mailme.dk> wrote:

> [...]
> slipper den igen holder den op med at lyse - intet sker.
> Ingen lyd - ingen blæser eller strømforsyning lader til at starte.

Hej Lars.
jeg kan ikke hjælpe dig med dit problem, men ved at det er en skod
situation.

Hvorfor jeg skriver, er at min erfaring er, at det ofte hjælper de
andre, hvis du skriver lidt om hvad f.eks. dine sidste handlinger var
inden G4 gik kold. Samt alt hvad du kan komme i tanke om er
ændret/tilføjet osv, inden for det sidste stk. tid.

God bedring til G4 herfra
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-03-04 16:38

Hej Lars

Det lyder meget som et dødt PRAM batteri... Du kan måske få den igang
ved at trykke på 'developer knappen' istedet for startknappen, men jeg
kan ikke garantere, det vil virke.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Lars Brink

Dato : 21-03-04 16:43

Hej Erik

Tak for svaret, men som just skrevet fandt jeg ud af at jeg skulle lave
en "reset" på "PMU-knappen". Jeg fandt den og trykkede på den og det
hjalp...jeg ved bare ikke hvad PMU er.

Hilsen Lars

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-03-04 21:26

Lars Brink <larsbrink@mailme.dk> wrote:

> Tak for svaret, men som just skrevet fandt jeg ud af at jeg skulle lave
> en "reset" på "PMU-knappen". Jeg fandt den og trykkede på den og det
> hjalp...jeg ved bare ikke hvad PMU er.

PMU er et fransk firma, hvor man kan spille på hestevæddeløb. Det er
mest kendt i Danmark, fordi PMU gennem en del år har været sponsor for
den grønne point-trøje i Tour de France.

<http://www.pmu.fr/>
--
Henrik Münster
Esbjerg