Fix af OE 5
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-03-04 00:11

Hej i blæsten

Nu har jeg siddet hele aftenen og forgæves forsøgt at få OE 5 (OS 9.1 DK)til
at svare i NG.

Den skriver: Follow ups must start with Re (see RFC 1036) men i emnelinien
starter mit svar med Re.
Hvor og hvordan får jeg det til at virke?

M.v.h
Niels

Fra : Eric Schon

Dato : 21-03-04 10:49

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@oncable.dk> wrote in

> [...]
>
> Den skriver: Follow ups must start with Re (see RFC 1036) men i
> emnelinien starter mit svar med Re.
> Hvor og hvordan får jeg det til at virke?

hej niels,

virker i 0e6 på xp.

kan 0e opdateres på mac?

es

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-03-04 15:11

Niels Jacobsen wrote:
> [...]
>
> Den skriver: Follow ups must start with Re (see RFC 1036) men i
> emnelinien starter mit svar med Re.
> Hvor og hvordan får jeg det til at virke?

Er der ikke bare en lille bitte smule hjæp at hente her ?
Jeg ved godt at OS 9.1 for jer er et gammelt system.
Jeg ved godt at OE er noget skrammel til NG.
Jeg ved godt at i næsten alle (alle) bruger MacSoup, den har jeg også
prøvet, men at to onder vælger jeg OE.

M.v.h
Niels

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-03-04 15:37

In dk.edb.mac, niels.k.jacobsen@nospam.dk wrote:

> Er der ikke bare en lille bitte smule hj?p at hente her ?
> Jeg ved godt at OS 9.1 for jer er et gammelt system.
> Jeg ved godt at OE er noget skrammel til NG.
> Jeg ved godt at i n?sten alle (alle) bruger MacSoup, den har jeg ogs?
> pr?vet, men at to onder v?lger jeg OE.

Jeg mindes ikke at jeg nogensinde har set den fejlmeddelelse i OE. Har
du prøvet at skrive til en microsoft-gruppe med spørgsmålet? Det kan
være der er flere kloge hoveder derinde der har haft problemet, og løst
det.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: those damn raccoons!

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-03-04 22:24

Niels Jacobsen wrote:
> Den skriver: Follow ups must start with Re (see RFC 1036) men i
> emnelinien starter mit svar med Re.
> Hvor og hvordan får jeg det til at virke?

Har fundet en OE 5.06 på Tucows, den henter jeg i morgen, så må jeg se
om den er bedre end den OE 5.02 jeg har nu.

M.v.h
Niels