Nu vi taler om planter
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-03-04 22:50

Jeg har lige set i reklamen fra Bilka one-stop (den i det nye Fields),
at de har stuebambus i næste uge, godt nok incl. en rimeligt grim
skåner, men hva' pokker, kattene er nok ligeglade. *g*
Jeg ved ikke om de andre Bilka'er også har det, men det var måske noget
at holde øje med

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-03-04 10:52

Ann Rudbeck wrote:
> [...]
> skåner, men hva' pokker, kattene er nok ligeglade. *g*
> Jeg ved ikke om de andre Bilka'er også har det, men det var måske

De er i Bilka avisen, så tilbuddet er i alle Bilka med havecentre.
Skjuleren er jo en smagssag. Jeg kan godt leve med den.

M.v.h
Niels

Fra : zasha

Dato : 21-03-04 13:58

<klip> Jeg har lige set i reklamen fra Bilka one-stop (den i det nye
Fields),
> at de har stuebambus i næste uge, </klip>

Har lige indkøbt 6 stk. i den lokale SuperSpar butik til den fantastiske
lave pris á kr. 5,00 pr.stk. Lidt ærgerligt for i forrige uge gav jeg 30kr
for éen i Føtex...men sådan er det jo :o

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-03-04 16:11

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har lige indkøbt 6 stk. i den lokale SuperSpar butik til den fantastiske
> lave pris á kr. 5,00 pr.stk.

Har de åben i dag Heidi? For så skal jeg da fluks afsted...

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : zasha

Dato : 21-03-04 16:15

Jep, vist til kl. 17,,,skynd dig!!

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-03-04 17:13

> Jep, vist til kl. 17,,,skynd dig!!

Ok vi nåede det, men fik kun 2 stuebambus (de sidste)
Men tror da pokker at de var så billige *LOL* Nøj hvor er de små.
Købte også 2 af de der tyske "langhårede" kattegræsplanter - så lidt græs
fik vi da med hjem *S*
Tak for tippet

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : zasha

Dato : 21-03-04 20:46

> [...]
> Men tror da pokker at de var så billige *LOL* Nøj hvor er de små.
> Købte også 2 af de der tyske "langhårede" kattegræsplanter - så lidt græs

ja, men de KAN vokse, hvis de står udenfor rækkevidde *smil*
Mine har gladeligt ædt af de "langhårede" og en har allerede brækket sig
*arggh*
Jeg skal nok huske på dig, hvis jeg løber ind i nogle stuebambus en anden
gang :))

hilsen Heidi
http://chocolade.dk nu med flødeboller m/marcipanbund *slurp*

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-03-04 21:05

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> ja, men de KAN vokse, hvis de står udenfor rækkevidde *smil*

IKKE her *G* De kan ikke gemmes af vejen desværre.

> Mine har gladeligt ædt af de "langhårede" og en har allerede brækket sig
> *arggh*

Oz her

> Jeg skal nok huske på dig, hvis jeg løber ind i nogle stuebambus en anden
> gang :))

Jow tak må du da gerne *S*
Men ellers så har planteskolen i Ugledige, stuebambus som lagervare nu
De koster 35 kr stk - men så er de også noget større.

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-03-04 01:45

In article <405df4c5$0$491$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Joan
Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> IKKE her *G* De kan ikke gemmes af vejen desværre.

Hi - får et flash af Joan, der låser planter inde i skabene og sætter
dem i loftslampen, mens kattene lægger skumle planer om, hvordan de får
drejet nøglen - eller hentet en trappestige

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-03-04 21:12

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Hi - får et flash af Joan, der låser planter inde i skabene og sætter
> dem i loftslampen, mens kattene lægger skumle planer om, hvordan de får
> drejet nøglen - eller hentet en trappestige

*G* Ann altsåååå
*LOL* du kunne ikke dy dig hva ;oP

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-03-04 21:47

In article <405f47ce$0$522$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Joan
Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> *G* Ann altsåååå
> *LOL* du kunne ikke dy dig hva ;oP

Næeh *fløjter uskyldigt*
- hvis jeg kunne tegne havde jeg lavet dig en tegneserie..

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 21-03-04 21:23

> Har lige indkøbt 6 stk. i den lokale SuperSpar butik til den fantastiske
> lave pris á kr. 5,00 pr.stk. Lidt ærgerligt for i forrige uge gav jeg 30kr
> for éen i Føtex...men sådan er det jo :o

Er stuebambus en slags billig erstatning for kattegræs??

/Thomas

Fra : zasha

Dato : 21-03-04 23:17

> Er stuebambus en slags billig erstatning for kattegræs??
> /Thomas

Billig, nej ikke generelt...mine katte gider bare ikke spise kattegræs, jeg
har forsøgt mange gange. Men stuebambus, det guffer de med velbehag...
En stuebambus koster, som Joan skrev, ca. 30kr og mine katte kan "pelse"
sådan én på et par dage....
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk og http://chocolade.dk

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 22-03-04 00:01

> [...]
> har forsøgt mange gange. Men stuebambus, det guffer de med velbehag...
> En stuebambus koster, som Joan skrev, ca. 30kr og mine katte kan "pelse"

Hm... kan nok forklare, at vores katte ikke kan holde sig fra vores to. Vi
havde købt et par stykker, for at der kunne være bare lidt grønt i hytten, i
forbindelse med fremvisning af lejlighed (skal sælges).
Misserne angreb dem nærmest med det samme, og har generelt svært ved at
holde sig fra dem :)

/Thomas

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 25-03-04 21:16

Thomas Rokamp wrote:

> Misserne angreb dem nærmest med det samme, og har generelt svært ved
> at holde sig fra dem :)

Ja, stubambus er absolut ikke til pænt brug, når der er misser i huset "G"

Mvh.
Danielle