Slim Whitmann
Fra : egc

Dato : 20-03-04 21:00

Skulle der være nogen der kender dette navn. Jeg søger et nummer eller en
hel cd med Slim Whitmann og "blue eyes crying in the rain". Ved nogen hvor
jeg evt. kan købe den. Den er fra 60'erne tror jeg.

Ester C

--

dont kill the messenger

Fra : steen

Dato : 20-03-04 22:25

http://www.bear-family.de/

Så kan du ellers købe dig fattig i CD bokse

Steen

Fra : egc

Dato : 22-03-04 12:31

"steen" <steen_bj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.bear-family.de/
>
> Så kan du ellers købe dig fattig i CD bokse
>
> Steen

Kender du noget til at handle der, er det problemfrit?

Ester C
--
dont kill the messenger

Fra : steen

Dato : 22-03-04 21:44

"egc" <nospamgismo@events.dk> wrote in news:
> Kender du noget til at handle der, er det problemfrit?

Jeg har handlet der en hel del - og altid fået en yderst reel behandling.

Steen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-04 11:21

"egc" <nospamgismo@events.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hel cd med Slim Whitmann og "blue eyes crying in the rain". Ved nogen hvor
> jeg evt. kan købe den. Den er fra 60'erne tror jeg.

Hej Ester C

Bear Family er en mulighed, der er lidt småproblemer med at handle der
første gang, da du først skal registreres dernede. Men ellers et godt sted.
De er lidt dyre, men i mange tilfælder er det jo også deres egne
produktioner, og derfor ofte eneste chance for at få det man søger.
Men tålmodighed lønner sig sommetider. CDON har lige for tiden flere albums
med Slim Whitmann, dog kan jeg ikke se, nogen af dem indeholder "Blue eyes
cryin' in the rain" som jeg slet ikke var klar over, han havde sunget. Den
er vel også bedst kendt med Olivia Newton John.

M.V.H.....Benny..

Fra : egc

Dato : 22-03-04 12:24

Ester C

--

dont kill the messenger

"Benny Mortensen" <phmomwkooh@certifiedmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> cryin' in the rain" som jeg slet ikke var klar over, han havde sunget. Den
> er vel også bedst kendt med Olivia Newton John.

Det er jo Willy Nielson der har skrevet den, og ham bryder jeg mig ikke om,
ikke personligt ment, men hans musikstil. Der er for meget pop over ham,
efter min smag. Slim Whitman er måske speciel også, men jeg godt lide at
høre hans musik. Har du eller nogen bestilt musik der hvor du henviser til?
Jeg vidste ikke at Olivia N.J. har indsunget den.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-03-04 05:20

> [...]
til?
> Jeg vidste ikke at Olivia N.J. har indsunget den.

Hej igen Ester

Jo jeg har den selv med 4 kunstnere. Johnny Russell, Willie Nelson, Roger
Whittaker, og Olivia Newton John. Til gengæld vidste jeg ikke, at Slim
Whitman havde lavet den ..
Hvis du skulle støde på ONJ's album " Come on over " der er den på. Det er
ikke helt utænkeligt, at jeg har en ekstra LP stående. Af Slim Whitman har
jeg kun " Birmingham Jail "

Ja jeg har købt begge steder, både hos CDON, og hos Bear Family. Begge
steder er ganske udmærkede. De små problemer ved Bear Family, er fordi man
skal være registreret dernede, og når man betaler med CC sender de en pro
forma faktura, som du så underskriver, og sender tilbage. Til gengæld har
de så ting og sager, som du ikke kan købe andre steder. Men jeg har
bemærket, at Oasen antikvariat i Kbh vistnok handler med Bear Family cd'er,
så der kunne lidt af besværet måske spares.

M.V.H.....Benny..

Fra : egc

Dato : 24-03-04 21:20

> [...]
cd'er,
> så der kunne lidt af besværet måske spares.

Måske kan vi bytte noget, hvad er det for en ekstra du måske har stående?
Jeg har den med Willie Nielson.

Ester C

--

dont kill the messenger

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-03-04 00:29

> [...]
> cd'er,

> Måske kan vi bytte noget, hvad er det for en ekstra du måske har stående?

Hej Ester

Efter lige at have kigget i databasen, så har jeg en ekstra Olivia Newton
John - Come on over, og faktisk også en ekstra Slim Whitman - Birmingham
Jail. Så har du nogle gode bytte objekter stående i gemmerne. Vil da lige
for en god ordens skyld lige minde om, at det er LP'er der er tale om, bare
så vi ikke misforstår hinanden. Det er følgende plader.

Olivia Newton John - Come on over
EMI 062-97539 og den er fra 1976

Slim Whitman - Birmingham jail
RCA Camden CDM 1018 og den er fra 1969

M.V.H.....Benny..

Fra : egc

Dato : 27-03-04 09:34

> [...]
bare
> så vi ikke misforstår hinanden. Det er følgende plader.

Jeg har også LP'ere.
Skriver nærmere skal lige kigge igennem, og have tid, vender tilbage snarest
med hvad jeg kan/vil bytte.

Ester C

--

dont kill the messenger

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-03-04 14:37

> [...]
> bare

> Jeg har også LP'ere.
> Skriver nærmere skal lige kigge igennem, og have tid, vender tilbage

Hej igen Ester

Hvilken ende af landet befinder du dig egentligt i, jeg er selv heroppe hvor
de Gæve Galle.........Øh nå nej Nordjyder er

M.V.H.....Benny..

Fra : egc

Dato : 27-03-04 20:07

Så kan vi ikke sådan lige bytte over, jeg bor i den største by, nu med over
500.000 indbyggere Men jeg vil meget gerne eje en LP med S.W. Man kan
måske sende sådan noget. Nogen mødes på Fyn, når de skal købe hunde))
f.eks.

Ester C
fjern nospam i min adr.
--
dont kill the messenger

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-03-04 13:42

> [...]
> 500.000 indbyggere Men jeg vil meget gerne eje en LP med S.W. Man kan
> måske sende sådan noget. Nogen mødes på Fyn, når de skal købe

Hej igen Ester

Ja nu håber jeg da det varer noget, inden jeg skal have ny hund igen. Sidst
ville det da også have været meget lettere, for der var vi i Haslev efter
den ... Men har de fået hævet forbudet mod at have hunde med Kbh Zoo,
for sidst vi var derovre, var de kommet i tanker om, at man ikke måtte have
hunde med, så vi kom slet ikke derind. For det havde jo oven i købet
bestemt sig til at være årets varmeste dag, og så kan man jo ikke have 3
hunde liggende i bilen. Men det kunne da være, at vi skulle til Sjælland i
løbet af sommeren.

M.V.H.....Benny..

Fra : Peter Theglev

Dato : 22-03-04 08:17

egc wrote:
> Skulle der være nogen der kender dette navn. Jeg søger et nummer eller en
> hel cd med Slim Whitmann og "blue eyes crying in the rain". Ved nogen hvor
> jeg evt. kan købe den. Den er fra 60'erne tror jeg.

Bonus-info: Det er Slim Whitmans hyl, der er eneste våben mod
mars-mændene i "Mars Attacks" ...

Gap gaaaaaap gaaaap.

/peter