Billigt kørekort og hurtigt.
Fra : Ulf

Dato : 20-03-04 20:47

Jeg har brug for et kørekort til bil, inden jeg emigrerer til Norge
hvor kortet koster en hel del mere og er en absolut nødvendighed.
Desværre har jeg kun de sidste to uger af juni til at tage kortet i.
Er der nogen her, der er kendt med en køreskole, hvor jeg kan få et
meget intensivt kursus med det hele. Hvor som helst i landet.

På forhånd tak.

Ulf Nilsen

Fra : alexbo

Dato : 20-03-04 21:07

"Ulf" skrev

> Er der nogen her, der er kendt med en køreskole, hvor jeg kan få et
> meget intensivt kursus med det hele. Hvor som helst i landet.

Du kan sagtens lære at køre bil på den tid, men du kan ikke nå at komme til
køreprøve.
Man kan ikke meldes til køreprøve på forhånd og teoriprøven skal bestås før
du kan meldes til praktisk.

mvh
Alex Christensen

Fra : Anders Thorsby

Dato : 21-03-04 04:21

alexbo wrote:
> Du kan sagtens lære at køre bil på den tid, men du kan ikke nå at
> komme til køreprøve.
Nu siger du sagtens...der er jo nogen der ikke kan lære det på et helt
liv!

> Man kan ikke meldes til køreprøve på forhånd og teoriprøven skal
> bestås før du kan meldes til praktisk.
Særligt om sommeren kan der være ventetid, som jeg husker det.

--
best regards
Anders Thorsby

Fra : alexbo

Dato : 21-03-04 09:19

"Anders Thorsby" skrev

> Nu siger du sagtens...der er jo nogen der ikke kan lære det på et helt
liv!

Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men jeg kunne jo ikke skrive, "det lærer du
aldrig".

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-04 21:15

> [...]
> Er der nogen her, der er kendt med en køreskole, hvor jeg kan få et
> meget intensivt kursus med det hele. Hvor som helst i landet.

Tror at nogen af folkene fra "danmarks værste billist" kan give dig nogle
tips til hvor du kan få et kørekort på 2 uger.
Ellers virker opgaven temmelig umulig med mindre du har lært i smug at køre
bil.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : M. Myers [5491]

Dato : 21-03-04 08:32

"Ulf" <ulf.nilsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen her, der er kendt med en køreskole, hvor jeg kan få et
> meget intensivt kursus med det hele. Hvor som helst i landet.

Begynd dog at lede efter en god kørelære i dit område, prisen er og må ikke
være den alt afgørende, de vigtige er at du finder en kørelære som du kan
føle dig tryg ved, og som ved hvad det drejer sig om.... men begynd dog at
tage kørekortet nu, så slipper du for at haste dig igennem det hele og
prisen er sku den samme..... om du vælger et "lyn" kursus, men søg på nettet
der er nogle online teori prøver øv dig på dem, og få hutigst muligt fat i
en ordentlig kørelærer. hvis du kender nogle der lige har fået kørekort kan
de nok anbefale en kørelærer og mange af de kørelærer jeg kender giver rabat
typisk mellem 500-1000kr hvis det er en af hans tidligere elever der har
anbefalet ham til dig...

Mvh

Morten

God fornøjelse....

Fra : Ulf

Dato : 22-03-04 13:06

Tak for rådene.
Jeg har fundet en køreskole. hvor jeg kan gennemføre teori kurserne og
"forarbejdet" og hvor jeg får lidt rabat grundet en vens anbefaling
(vi deler i døren).
Der bliver nok nogle problemer med at planlægge selve køreprøven...
Sådan må det vist være.

Jeg takker.

/ Ulf Nilsen

Fra : Peter G C

Dato : 21-03-04 11:37

> [...]
> Er der nogen her, der er kendt med en køreskole, hvor jeg kan få et
> meget intensivt kursus med det hele. Hvor som helst i landet.

Lars Sejersen, Viborg (brugte ham i sin tid). Fra annonce på forsiden af
JP's motorsektion i dag:

Tlf 86628655 og mail: koeretek snabela post6.tele.dk (han kan sende et
program til dig).

Det er en annoncen for generhvervelse, men Lars tilbød for år tilbage at man
kunne få et intensivt teorikursus (jeg brugte en vinterferie på det meste)
og så en uge eller to bagefter så var det klaret.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/