HItman codname 47
Fra : Morten

Dato : 20-03-04 19:17

Hej jeg er lige begyndt på dether men sidder allerrede og river migselv i
håret¤#§!%
for hvordan f.. kommer jeg ud fra den anstaldt eller hvad det nu er der jeg
jeg starte fra hver gang jeg kommer op med elevatoeren bliver jeg opdaget og
slår vagten ihjel kommer ud af døren bliver jeg opdaget og mission faillet

Fra : Frost

Dato : 20-03-04 23:10

"Morten" <mehn@c.dk> wrote in message
> [...]
og
> slår vagten ihjel kommer ud af døren bliver jeg opdaget og mission faillet

Nu har jeg kun spillet Hitman 2, men det lyder som om det kunne være en idé
at tage vagtens kluns på i stedet for dit eget.