MS Windows
briani 27239
Hjælp Med XP
Fra : Kim Strh

Dato : 20-03-04 19:05

Hej
Jeg har et problem og det er at mine mappe og skrivebord ser ikke som det
gøre fårhen du/i kan se på de links jeg har poste
http://www.wtf.1go.dk/hvad1.JPG <-- sådan ser det ud nu
http://www.wtf.1go.dk/normal.JPG <-- sådan vil jeg have til at se ud med
iconer og mapper.

Jeg havde prøvt at installer et them men det virket ikke som jeg slette det
igen, og reboote også så det sådan ud på det føste billede. og nu vil jeg
have det tilbage som det gammle, men jeg kan ikke finde ud af hvordan. Jeg
kan ikke lide den måde iconene er lavet om på.. og hvordan komme de tilbage
til normalt igen...

Håber der er en der kan hjælpe...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-03-04 19:35

"Kim Strh" <Zero-Cool@adslNOSPAMhome.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.wtf.1go.dk/normal.JPG <-- sådan vil jeg have til at se ud med
> iconer og mapper.

Egenskaber for skærm - Temaer - vælg "Windows XP"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kim Strh

Dato : 20-03-04 19:48

Har prøvet og det virker ikke

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:405c8ea4$0$184$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Noggy Lee

Dato : 20-03-04 23:08

Gå til Displays Properties og ændre temaet til Windows XP. Højreklik på
taskbaren > Unlock Taskbaren og træk den ned til det halve.

Fra : hcma

Dato : 21-03-04 12:10

> [...]
> have det tilbage som det gammle, men jeg kan ikke finde ud af hvordan. Jeg
> kan ikke lide den måde iconene er lavet om på.. og hvordan komme de

Skrivebordet først:
Højreklik på skrivebordet -> Egenskaber -> Udseende -> Effekter -> flueben i
Vis skygger under menuer.
Det andet har jeg ikke en løsning på lige nu - måske senere.
m v h
hc