Blomster..
Fra : Ninna Sørensen

Dato : 20-03-04 17:29

Hej NG

Jeg har to 100 % indekatte, og de kan ikke lade være med at ødelægge de
blomster som vi har. Og det er lidt en skam, da det ser så trist ud når der
ikke er nogle grønne planter i ens hjem Er der nogen som har nogle gode
råd til hvad vi kan gøre så de ikke bidder vores blomster i stykker? Har
prøvet med en forstøver, men uden held

Mvh.

Ninna Sørensen

Fra : dpl

Dato : 20-03-04 19:05

Hej Ninna!
Her har vi 10 katte i et ganske lille hus, og også en masse besvær med
at få planter til at se pæne ud ret længe af gangen.

Vi har valgt at koncentrere vores plantehold i vægmonterede vaser og
potter der hænger ned fra loftet. På den måde kan man faktisk have en
del spændende plater, helt uden for kattenes rækkevidde.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-03-04 21:53

> [...]
gode
> råd til hvad vi kan gøre så de ikke bidder vores blomster i stykker? Har

Hej Ninna!

Vi har haft det samme det samme problem. Og jeg må indrømme at vi opgav! Nu
har vi plastikplanter! De er grønne, pynter og kattene spiser dem ikke
Og faktisk kan det være svært at se de ikke er ægte. Min kæreste var lige
ved at vande en falsk julestjerne

MVH Kari