validering af links
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-04 16:35

Hvad anbefales til gratis validering af alle links (interne + eksterne)
på en hjemmeside? Siden er ret simpel, men indeholder dog rammer som det
mest komplekse !

Hilsen
Uffe Kousgaard

Fra : Christian

Dato : 20-03-04 16:43

Uffe Kousgaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvad anbefales til gratis validering af alle links (interne + eksterne)
> på en hjemmeside? Siden er ret simpel, men indeholder dog rammer som det
> mest komplekse !

prøv i software gruppen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-03-04 16:45

Uffe Kousgaard skrev:

>Hvad anbefales til gratis validering af alle links

Jeg er i tvivl om hvad du mener.

Hvis du vil validere koden, kan jeg anbefale W3's egen validator:

   http://validator.w3.org/

Hvis du vil tjeke om du har døde links, er Xenu formidabel:

   http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-04 16:52

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> Hvis du vil tjeke om du har døde links, er Xenu formidabel:
>
> http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html

Jeps, det var lige sådan en, tak.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-03-04 21:06

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev

> Hvad anbefales til gratis validering af alle links (interne + eksterne)
> på en hjemmeside? Siden er ret simpel, men indeholder dog rammer som det
> mest komplekse !

http://validator.w3.org/checklink
http://www.htmlhelp.com/tools/valet/

Erik Ginnerskov