Strint på lædersofa
Fra : Louise Viborg

Dato : 20-03-04 16:21

Hej!
Er der nogen der har et godt råd til at fjerne strint på en lædersofa
og læderstole? Kan man godt bruge Rodalon som på almindeligt stof?
Jeg har vasket dem i Ajax, men jeg ved ikke om det har hjulpet for jeg
er møgforkølet, så jeg kan ikke lugte noget Men hvis det ikke har
hjulet, hvad kan jeg så gøre?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 20-03-04 20:38

Hejsa Louise

Du kan godt bruge Rodalon det ahr ejg gjort, Ajax er ikke smart da det gør
at katten tit vælger samme sted igen pga. duften af Ajax.

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-03-04 23:35

On Sat, 20 Mar 2004 20:38:05 +0100, "Gitte S. Eriksen"
<dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Du kan godt bruge Rodalon det ahr ejg gjort, Ajax er ikke smart da det gør
>at katten tit vælger samme sted igen pga. duften af Ajax.

Så er det derfor han luuuugter sådan på møblerne nu *G* Så må jeg
hellere igang med Rodalonen imorgen Hvordan har du vasket med
Rodalon på lædermøbler?

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 21-03-04 09:08

Hejsa

Jeg har lavet blanding som der stod skrevet på rodalonen, husker ikke helt
lige hvor meget og så vasket med en svamp over 2-3 gange og så til sidst
tørret godt efter emd en fugtig klud

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-04 10:08

On Sun, 21 Mar 2004 09:08:13 +0100, "Gitte S. Eriksen"
> [...]

>lige hvor meget og så vasket med en svamp over 2-3 gange og så til sidst

Tak Gitte! Det vil jeg gøre

Fra : Christina K

Dato : 21-03-04 19:41

Hej Alle

Har forresten et godt tip i forbindelse med Rodalon. Køb den til
udendørs brug, den er dobbelt så koncentreret (10%), men koster det
samme som den til indendørs brug. Så skal man selvfølgelig kun bruge det
halve i forhold til anvisningerne på den til indendørs brug.

Mvh Christina
--
www.purpletribes.dk

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nqmq501m9rnfs050npnpqcu8hf66147u7e@4ax.com...

Fra : Birgitte Stenskjær

Dato : 22-03-04 09:07

> Louise Viborg skrev:
> On Sat, 20 Mar 2004 20:38:05 +0100, Hvordan har du vasket med
> Rodalon på lædermøbler?
> Mvh. Louise

Hej Louise
Jeg har selv været ude for, at en fertil hankat har strintet i min
lædersofa, og der gik faktisk et døg, før jeg opdagede hvor det var, før
jeg fik det vasket af.
Jeg vaskede godt og grundigt i Rodalon og skyllede godt. derefter
sprøjtede jeg R10 på stedet. R10 blev sprøjtet konsentreret på, og
sofaen lugtede ikke mere af hankat.
Håber du kan bruge mit råd.

Med venlig hilsen
Birgitte Stenskjær