Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EH-16L hus til Canon EOS300D
Fra : Michael Glad

Dato : 20-03-04 13:52

Jeg har haft et EOS300D kamera i nogle måneder og er rigtig godt
tilfred med det. Men jeg mangler en taske/et hus til det. Jeg kan
se i manualen at Canon laver et hus: EH-16L til det. Er der nogen,
der ved om kameraet kan betjenes med det monteret? Jeg tænker på
om det dækker for knapperne/displayet bag på kameraet.

Mvh
   Michael Glad, email: glad@daimi.au.dk

Fra : jr

Dato : 20-03-04 14:25

Hej Michael

Du kan sagtens betjene kameraet. Det kan være lidt bøvlet at skifte CF kort
med den på, men det går. Batteri skift kræver at du fjerner den. Du kan
heller ikke anvende stativ uden at afmontere "tasken". Jeg er rimelig
tilfreds med min. Man kan vippe overdelen fremefter og tage billeder med den
stadig monteret eller man kan fjerne den helt ved at opknappe to knapper.
Tasken kan ikke bruges med linser der er større end kit linsen.