MS Windows
briani 27239
blå skærm Win2K.sys
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-04 10:41

Hej

Det er sket efterhånden nogle gange, når jeg hører musik, at først så
repeater musikket og lortet kommet med blå skærm, og det er fejl i en
Win2K.sys fil står der på den blå skærm inden den genstarter..

Har et Audigy, det første, I eX version. Mon det er at der er blandet nogle
gamle windows 200 drivere ind i det hele, som kan lave lort i det? Kører jo
Windows XP, og har ikke opgraderes fra win2K.

Fra : peter hansen

Dato : 26-03-04 11:12

[CUT]

> [...]
jo
> Windows XP, og har ikke opgraderes fra win2K.

Hvis fejlen er 'ny' altså du har haft XP inde før og kørt uden denne fejl så
er det bare Windows der fåkker i det. Hvis fejlen altid har været der kan
det være driverne... jeg får nogle gange samme fejl og jeg ved at det bare
er et spørgsmål om at fjerne og geninstallere driverne til mit Creative
Live! 5,1

Men en ting du kan gøre for at være sikker - det er at lade Windows
installere Microsofts drivere til enheden - altså selv lade Windows
konfigurere enheden... det er muligt at det er nogle skoddrivere men på den
måde kan du lissom komme tættere problemet. Prøv evt at hente nogle nye
drivere...

// Peter