Samojede???
Fra : UG

Dato : 20-03-04 09:45

Jeg havde i sidste uge et indlæg om en Samojedehan på 2 år, der bortgives
til et nyt godt hjem.
Jeg er bange for at hunden vil blive aflivet, hvis den ikke snart får et nyt
hjem.
Jeg har foreslået ejeren et dyreinternat, men det vil hun ikke, fordi hun er
bange for at hunden bliver videregivet til mennesker, der ikke er seriøse
nok, og kun tager hunden, fordi den ser sød ud. Hun mener at en aflivning er
mere human end gentagne omplaceringer.
Jeg håber, at I kan hjælpe mig med en løsning???
Mange hilsener fra
Ulla
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : preben ipsen

Dato : 20-03-04 10:18

Hej
Har i prøvet at få hjælp hos Dansk Samojed hunde klub?
http://www.samojed.dk/dk.htm
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 20-03-04 11:24

"UG" <famgerlach@post.tele.dk> wrote in message

Hvor i landet er hunde? Jeg har nogen der muligvis kunne være interesseret.

Rinnie

Fra : UG

Dato : 20-03-04 16:05

> "UG" <famgerlach@post.tele.dk> wrote in message
>
> Hvor i landet er hunde? Jeg har nogen der muligvis kunne være
interesseret.

> Rinnie

Hunden bor i Tønder og jeg har telefonnummeret, hvis der er nogle
interesserede
Hilsen Ulla

Fra : Holm

Dato : 20-03-04 14:05

Jeg mener der er en på www.dyrenettet.dk som leder efter en samojede ,
ellers kan I jo sætte den til salg der !

Tag et kig .

Venlig hilsen Holm