Sejl-simulator ??
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 20-03-04 08:43

Hej,

Det er muligt at købe fly, ski, tog, og mange flere- simulatore, men hvad
med sejlsimulator ?

Jeg har fundet nogle mindre sejlbåd/jolle spil/simulatore, men kan man ikke
komme ud og sejle en ordenlig supertanker eller et containerskib, evt.
krigskib?

Nogen der kender til sailsimulatore ?

Har prøvet sailsimulator (www.sailsimulator.com) meget sjovt, men ikke helt
hvad jeg søger.

/HHA

Fra : Kasper Larsen

Dato : 20-03-04 09:37

"Hans-Henrik Andresen" <hha@REMOVE_unixhaj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> komme ud og sejle en ordenlig supertanker eller et containerskib, evt.

Det du leder efter findes vist ikke til PC, men Navigationsskolerne (og
måske også Skibsteknisk laboratorium i Lyngby ) har Full Mission
simulatorere.

Fra : Gerner

Dato : 20-03-04 12:48

http://www.sejlerlinks.dk/sejlerlinks_dk.asp?mode=vis&kat=141&orderby=navn

--
Gerner
926WU/4345hrs

Fra : Gerner

Dato : 20-03-04 13:52

> [...]

>komme ud og sejle en ordenlig supertanker eller et containerskib, evt.

Fandt lige en bedre side med flere oplysninger. Læg mærke til "navel ships".

http://www.hangsim.com/vs/boats.php

--
Gerner
926WU/4345hrs

Fra : Torben

Dato : 20-03-04 17:05

> [...]
ikke
> komme ud og sejle en ordenlig supertanker eller et containerskib, evt.

Virtual Skipper er rimeligt godt:
http://www.virtualskipper.com/indexUk.php

/Torben