Asus A7V333-X
Fra : David

Dato : 20-03-04 08:04

Her for omkring et år siden købte jeg min computer, men jeg har ikke været
helt tilfreds for nogle gange lukker den bare ned og siger når den åbner
igen at Windows har genoprettet en alvorlig fejl, så er der nogen der kan
give mig en forklaring på hvorfor den gør det og hvordan man kan ordne den,
og jeg har et Asus A7V333-X bundkort som jeg kunne forestille mig det kunne
være for ude på Windows' hjemmeside siger den at det er en Device Driver.

mvh.
David

p.s. jeg har Windows XP Professional

Fra : David

Dato : 21-03-04 11:09

Er der ikke snart nogen der svarer på min meddelelse

David

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-03-04 14:53

> Er der ikke snart nogen der svarer på min meddelelse

> [...]
Hvis du har fået en fejlbetegnelse fra microsoft, så må du også have søgt på
en eller anden fejlmeddelelse? Det kunne være rart, at vi også fik denne
meddelelse at vide, da der så måske er nogen der genkender den. Udover at
skrive noget med alvorlig fejl, plejer der også at stå noget andet. Prøv at
poste hele beskeden.
Har du set om alle dine enheder fungerer korrekt?
Højreklik på Denne computer - vælg Egenskaber.
Fanen Hardware - knappen Enhedshåndtering.
Har du nogen steder, hvor der er gule eller røde markeringer, som fortæller
at noget ikke virker som det skal?

Kurt