Problem med FTP
Fra : Silver

Dato : 20-03-04 00:05

Hej folkens.

Jeg snakkede med en kammerat over mIRC og det viste sig han havde noget jeg
gerne ville have så jeg startede Bulletproof FTP Server v2.1.5 op så han
kunne uploade det til mig, vi starter det og han logger fint på hos mig og
starter derefter upload, vi bliver så enige om at vente til lidt senere da
jeg lige havde købt unreal tournament 2004 og ville spille online, jeg
spiller og på et tidspunkt går forbindelsen ned og jeg logger af spillet,
foretager en reboot og fanger min kammerat så vi kan starte uploaden, men
hver gang han prøver på at logge på min ftp siger den at serveren ikke
findes, der var jo ingen problemer før og nu kunne han ligepludselig ikke
mere, jeg har prøvet at rykke elstikket ud og sætte det i igen, foretaget
reboots 2 gange og rodet med instillingerne i ftp programmet men intet har
hjulpet.

Hvad i alverden er der gået galt siden jeg nu ligepludselig ikke kan lade
folk logge på og uploade??!?, min router er en Cisco 677. Jeg forstår det
ikke fordi vi før iaftes ingen problemer havde....

Nogen forslag til hvad i alverden der er gået galt? og evt løsninger?, jeg
skal helst bruge det han har her i weekenden.

På forhånd tak for evt. hjælp.

Mvh
Silver