Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigste net sted til tilbehør t300D?
Fra : Carina

Dato : 19-03-04 22:31

Hej Gutter!

Nybegynder søger en flash og ok. objektiv 200/300 mm.
til canon 300D fætteren...

Nogle link forslag -til seriøse sider i DK.

Tilbehøret behøver ikke absolut være dybt proff. bare
til lidt sport og udendøres familie hygge.

Dog tager jeg lidt til et foreningsblad og det må godt
være lidt bedre end den der medfølger kittet, syntes den
giver lidt uklart billede, dog med efter behandling i Jasp
bliver mine billeder lidt pænere..

Hilsner
Carina

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-03-04 09:30

On Fri, 19 Mar 2004 22:30:43 +0100, "Carina" <hjem@tele.dk> wrote:

>Hej Gutter!
>
>Nybegynder søger en flash og ok. objektiv 200/300 mm.
>til canon 300D fætteren...
>
>Nogle link forslag -til seriøse sider i DK.

Behøver det være websites?

På de helt billige websites er der ofte lang leveringstid.

Kamerahuset er ofte næsten ligeså billge som websites men har lige så
ofte meget lang leveringstid.

Jeg købte et Canon EF 75-300 mm USM IS hos Bingo Foto for 4489,-
(Listepris ca. 1500 højere men de matchede prisen hos Kamerahuset som
var 4495), det kan sikkert fås billigere i Tyskland. Kamerahuset
oplyste en leverings tid på 4-6 uger mens Foto Bingo havde objektivet
hjemme.

Så hvis du har en Bigo Foto i nærheden så ville jeg checke priser hos
dem først. Selv bor jeg 500 meter fra en Bingo Foto så jeg foretrækker
dem frem for websites.

MVH Tommy