Hvor køber man billigst Volvo Penta reserv~
Fra : Frank Mikkelsen

Dato : 19-03-04 18:25

Hej Gruppe
Jeg skal have nye vibrationsdæmpere under min Volvo Penta MB7A.
Er der nogen kender et billigt sted at købe dem og event. andre reservedele
?
Er der ikke noget med at det er meget billigere i Sverige ?

Frank

Fra : Lars Helboe

Dato : 19-03-04 22:45

"Frank Mik> Er der nogen kender et billigt sted at købe dem og event. andre
reservedele
> ?
> Er der ikke noget med at det er meget billigere i Sverige ?

Hej Frank
Det er garanteret billigere i Sverige. Det er *alt*!
Jeg sidder lige og mindes mine hovedlejer til den gamle volvo, sendt fra
Sverige, fragtfrit og til 1/4 af prisen

Søg lidt på google.
Google er din ven

--
Lars Helboe

Fra : Lars Helboe

Dato : 19-03-04 22:56

"Frank Mikkelsen" <frank@phys.au.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
> Jeg skal have nye vibrationsdæmpere under min Volvo Penta MB7A.
> Er der nogen kender et billigt sted at købe dem og event. andre
reservedele

http://www.drevia.se/reserv.html
http://w1.166.telia.com/~u16602115/marinhallen.html
http://www.kalmers.aland.fi/avd09/verkstan_volvo.htm

Bare lige et par hurtige "hug" fra Google.com.

Jeg kender ikke en brik til din motor eller til dine "vibrationsdæmpere".
Men ring lidt rundt i Sverige.

Lars Helboe

Fra : ragnar knudsen

Dato : 20-03-04 20:59

Hei!
Motorfester (Vibrasjonsdempere) til VW Passat årsmodell ca 75 - 82 passer
til Volvo MB7 motorer, prisen i Norge er ca 1/3 av Volvo Pentas sin pris

MVH
Ragnar Knudsen

"Frank Mikkelsen" <frank@phys.au.dk> skrev i melding