Adgangskode driller i Win 2000
Fra : Henning Lund

Dato : 19-03-04 17:46

Vores netværk består af 2 XP maskiner og en Win 2000. 2000 maskinen kan
fint gå på XP maskinerne men den anden vej dur det ikke, der bliver
spurgt om brugernavn og adgangskode, hvordan undgår jeg dette så XPérne
kan komme ind og se på Win 2000 maskinen?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-03-04 18:50

In article <405b23f0$0$215$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
falsk_adresse@noget.invalid says...

> spurgt om brugernavn og adgangskode, hvordan undgår jeg dette så XPérne
> kan komme ind og se på Win 2000 maskinen?

Aktivér gæstekontoen på 2000-maskinen.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henning Lund

Dato : 19-03-04 20:25

Jesper G. Poulsen skrev:

> Aktivér gæstekontoen på 2000-maskinen.

Dooooh nå ja, tak for svaret det er sq sidst på ugen.