MS Windows
briani 27239
Ros til Gruppen
Fra : Klaus Maass

Dato : 19-03-04 17:26

Til NGruppen !

Syntes lige at jeg havde lyst til at rose ngruppen, har ikke nogen
problemer, selv om jeg lige er overgået til XP, men finjusteringen skyldes i
allerhøjeste grad de fine henvisninger jeg kunne læse her, ikke fordi jeg
håber at skulle bede om hjælp, men er alligevel optimistisk ved tanken om at
have denne gruppe at henvende mig til.

Mange venlige hilsen til alle de flittige og hjælpsomme personer der giver
deres ekspertise videre.

Klaus

Fra : Wolle

Dato : 19-03-04 18:57

"Klaus Maass" <maass@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have denne gruppe at henvende mig til.
>
> Mange venlige hilsen til alle de flittige og hjælpsomme personer der giver

Det kan jeg helt tilslutte mig.

Mvh. Ole

Fra : Froggy

Dato : 19-03-04 21:36

"Klaus Maass" <maass@mail.dk> skrev:
[snip]

> , men er alligevel optimistisk ved tanken om at
> have denne gruppe at henvende mig til.
-----

-Det var jeg også -og var rigtig glad for at læse de mange gode
og seriøse svar herinde.
-men når man stadig kører Windows'98 er der åbenbart ingen, der
længere kan huske hvordan den fungerer -og så får man ingen svar
på spørgsmål, til trods for store anstrængelser med at formulere
problemet så udførligt og grundigt som muligt.

-så i dag er jeg lidt skuffet...

-men håber da stadig, at der dukker et svar op på mit spørgsmål
fra kl. 10:50 - det er jo "endelig fredag" -så måske er det derfor

--
Froggy
-som skulle hilse fra Forbrugerstyrelsen, og be´alle om at