Hankat 8mdr. søger hjem
Fra : Figaro

Dato : 19-03-04 17:01

Kælen kat, sort med små lille hvide pletter på bryst og på mave. Toulouse er
en MEGET kælen kat, det er derfor vigtigt han kommer et sted hen hvor han
kan blive kælet med. Han er rigtig snakkesaglig og elsker at følge efter en!
Toulouse skal ikke ud til et sted hvor der er mange katte og må gerne komme
et sted hen som alene kat. Han kan godt sammen med andre katte, men det
siger ham ikke rigtig noget. Han kan rigtig godt lide hunde/hvalpe. Billeder
kan sendes via mail. Vi vil gerne sikre os han kommer et godt sted hen og
det er derfor han koster 100 kr.

Skriv helst til e-mail :)

VH Stine
www.sukkermel.dk
sukkermel@sukkermel.dk

Fra : Doris

Dato : 19-03-04 17:46

Hvorfor er der ikke billede eller noget skrevet om ham på din hjemmeside ?

Fra : Figaro

Dato : 19-03-04 18:10

Hejsa Doris :)

Der er billede af ham på hjemmesiden :) Jeg har bare glemt at uploade det,
tak fordi du gjorde mig opmærksom på det :D
Fejlen er nu ordnet :)

VH Stine

Fra : Figaro

Dato : 21-03-04 18:15