diablo 2 reinstall eller ??
Fra : Allan

Dato : 19-03-04 15:35

jeg har købt diablo2 og ønsker at instalere dette MEN jeg havede lånt spilet
af en ven og har nu et game som jeg godt vil beholde hvad gør jeg ??

Fra : Dopedog

Dato : 19-03-04 16:00

> jeg har købt diablo2 og ønsker at instalere dette MEN jeg havede lånt
spilet
> af en ven og har nu et game som jeg godt vil beholde hvad gør jeg ??

Du flytter bare savegamet ud på f.eks. skrivebordet (mener det hedder noget
med *.sav og ligger i rod biblioteket af Diablo 2), derefter uninstaller du,
installerer spillet igen, flytter savegamet til dit Diablo 2 bibliotek og
WUPSA ... så burde det virke :)

-Ronnie

Fra : Allan

Dato : 19-03-04 16:06

> [...]
du,
> installerer spillet igen, flytter savegamet til dit Diablo 2 bibliotek og

ja men det er ordet BURDE jer er lidt bange for, så hvis der er nogle der
har erfaring så hører jeg gerne

Fra : Frost

Dato : 19-03-04 16:25

"Allan" <Allan.korsgaardMINUS_DETTE@mail.dk> wrote in message
> noget
> du,
> >

> ja men det er ordet BURDE jer er lidt bange for, så hvis der er nogle der
> har erfaring så hører jeg gerne

En god forholdsregel ville være at opdatere dit spil til nyeste version
inden du fjerner det. Så er dit savegame kompatibelt med det, og du får ikke
bøvl med det når du har opdateret din nye installation.

Fra : danni plougmann

Dato : 19-03-04 16:24

hvis du har spillet på battlenet så er det lige meget om du geninstallere
spillet
alle informationerne om dine chars er gemt på realm serveren.

Fra : Allan

Dato : 19-03-04 16:28

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du har spillet på battlenet så er det lige meget om du geninstallere
> spillet
> alle informationerne om dine chars er gemt på realm serveren.

nej single player spil !

Fra : Carlsen

Dato : 19-03-04 16:41

Bare gem alle filer som ligger i Diablo2/save og kopier dem over igen til
savebib. når det nye er installeret.

-LC

Fra : Allan

Dato : 20-03-04 16:39

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Bare gem alle filer som ligger i Diablo2/save og kopier dem over igen til
> savebib. når det nye er installeret.

jepper, det lykkedes takker for hjælpen alle sammen