MS Windows
briani 27239
Oversigt over ikoner
Fra : Mickel Hedemand

Dato : 19-03-04 10:17

Jeg har en disk med alle mine installationsfiler. Den har jeg lavet en
henvisning til, men nu ville det jo være rart, at sætte et ikon på den
henvisning, så man kan se, at det er en mappe/disk med installationsfiler.

Jeg har kigget i %SystemRoot%\system32\SHELL32.dll , men der virker ikke til
at være noget helt passende. Er der en måde, jeg let og overskueligt kan se
alle de ikoner, jeg har på min computer? Jeg kører WinXP Pro.

Mvh. MH

Fra : Froggy

Dato : 19-03-04 15:33

"Mickel Hedemand" <mREMOVETHISickel@set.auc.dk> skrev:
> [...]
se
> alle de ikoner, jeg har på min computer? Jeg kører WinXP Pro.

Prøv at søge efter filen "moreicons.dll" -den var i hvert fald med
Windows'98,
så måske er du heldig, at den også findes i XP

-ellers må du finde et lille bitmap-tegneprogram, der kan gemme i
*.ico-format og så selv tegne dem, du har brug for.

--
Froggy
-som skulle hilse fra Forbrugerstyrelsen, og be´alle om at