popup - luk til MainFrame
Fra : Bo M. Havmand

Dato : 19-03-04 10:19

Jeg har et lille problem...
På en side, som er under opbygning, skal jeg bruge en popup.
Dog skal denne linke videre til en side, som ikke skal være i PopUp'en,
men istedet i min MainFrame.

Hvordan løses dettte.
Jeg kunne forstille mig noget
men det skal ikke bare lukke også åbne et dokument (mainFrame) i en
frame-side.

Er der nogle kloge hoveder, som sidder inde med en løsning?

Havmand

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-03-04 13:37

Bo M. Havmand skrev:

> På en side, som er under opbygning, skal jeg bruge en popup.
> Dog skal denne linke videre til en side, som ikke skal være i
> PopUp'en, men istedet i min MainFrame.

Har du et link til siden?

> Jeg kunne forstille mig noget
> men det skal ikke bare lukke også åbne et dokument (mainFrame)
> i en frame-side.

Hvis din eksisterende side allerede er et rammesæt, kan du bare
bruge target="[navn_på_din_ramme]".

Ellers kan du benytter window.opener.href til at skifte side på det
vindue der har åbnet pop op-vinduet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-04 16:50

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev :

>På en side, som er under opbygning, skal jeg bruge en popup.
>Dog skal denne linke videre til en side, som ikke skal være i PopUp'en,
>men istedet i min MainFrame.

Kig i koderne på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup10.htm
--