Rise Of Nations
Fra : Koeffe

Dato : 19-03-04 03:51

Efter at jeg hørte spillet blive nævnt længere nede, ville jeg da lige prøve
det. Og hold kæft manner det er skægt. Tak Silver. Det er for grineren at
nuke en middelalderby med atombomber, hehe...

Glæder mig til at få hele spillet.

Eneste minus er at jeg godt gad kunne zoome længere ud.

--
Koeffe

Fra : Silver

Dato : 19-03-04 20:41

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nuke en middelalderby med atombomber, hehe...
>
> Glæder mig til at få hele spillet.
>
> Eneste minus er at jeg godt gad kunne zoome længere ud.

Tak for den hilsen, det luner :), og ja der er noget skægt ved at se dem
sprænge i luften bare ved et klik på musetasten :D, og ja...glæd
dig...spillet er en af de mest gennemførte RTS spil jeg nogensinde har haft
fingrene i :)

Velbekomme :D

Mvh
Silver.