MS Windows
briani 27239
Mirror i Windows XP Pro
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-03-04 02:00

Hej NG.

Jeg syntes jeg har haft dette problem før. Jeg kan ikke få lavet et "mirror"
på min Windows XP Pro. De 2 diske jeg vil "spejle" er 2 ens diske - altså af
samme mærke og med lige meget plads.

Inde i "Disk Management" højreklikker jeg på den part. jeg ønsker at
"spejle", men jeg kan ikke vælge "Add mirror" - jeg kan kun vælge "Extend
Volume".

Begge diske er "Dynamic", hvilket de jo også skal være. Jeg har ingen
problemer på en Windows 2000 maskine.

Nogle forslag?

*/Henrik Pedersen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-03-04 02:13

"Henrik Pedersen" <pirat@popclub.dk> wrote in message
> [...]
> Volume".
>
> Begge diske er "Dynamic", hvilket de jo også skal være. Jeg har ingen

Tror lige jeg vil komme mig selv lidt i forkøbet :) Har lige fundet ud af,
at det ikke er muligt, at lave "mirrors" i Windwos XP Pro - hmmmm......nogen
som kender noget godt software som kan klare denne opgave?

*/Henrik pedersen