forsikring af Mondeo 2,5 stationcar
Fra : Kim Eichen

Dato : 19-03-04 01:25

Hej gruppe

Tror I det kan lade sig gøre at forsikre en mondeo 2,5 V6 stationcar fra 1997 til en fornuftig pris
når jeg kun har et års dokumenteret skadefri kørsel. Jeg har ikke haft nogen skader, men jeg har kun
stået som ejer at en bil et lille års tid.
Det skal tilføjes at jeg har kørt taxa i ca. 4 år, men jeg har ikke stået anført som bruger af en
specifik bil.

Mvh Kim Eichen
Frederiksberg
P.S. Mit nuværende selskab, Lærstandens brandforsikring, vil have 24000, hvilket jeg synes er noget
i overkanten.

---

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 19-03-04 07:24

"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Kim Eichen
> Frederiksberg
> P.S. Mit nuværende selskab, Lærstandens brandforsikring, vil have 24000,

Jeg har Alm. Brand gennem FDM, og det er meget billigt. Der er godt nok en
høj selvrisiko på kaskoen, men den er billig at starte med.
http://www.fdm.dk/public/altombilen/oekonomi/forsikring.asp

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Lars

Dato : 19-03-04 08:19

Hej Carsten,

> Jeg har Alm. Brand gennem FDM, og det er meget billigt. Der er godt nok en
> høj selvrisiko på kaskoen, men den er billig at starte med.
> http://www.fdm.dk/public/altombilen/oekonomi/forsikring.asp

Uha - dem prøvede jeg for 3 år siden hvor jeg havde 6 års skadefri kørsel.
Skulle forsikre en rigtig muskelbil - en Citroën Xsara Weekend 2.0 / 136 HK.
Det ville de ikke pga motorens størrelse og at jeg ikke var elite... Eller
de ville godt, men skulle have 15.000+ kr/årligt i præmie.....

Men måske har de ændret sig.

** Lars

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-03-04 08:12

"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh Kim Eichen
> Frederiksberg
> P.S. Mit nuværende selskab, Lærstandens brandforsikring, vil have 24000,

Du skal huske og nævne du har kørt taxa i 4år - det er der nogen
forsikringer der vil godtage. Mener uden at være at tryg de gør

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 08:56

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:405a9d37$0$262$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Du skal huske og nævne du har kørt taxa i 4år - det er der nogen
> forsikringer der vil godtage. Mener uden at være at tryg de gør

Evt få vognmanden til at skrive under på at du har været ansat i den og den
periode... :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A

Fra : anders majland

Dato : 19-03-04 11:57

> Du skal huske og nævne du har kørt taxa i 4år - det er der nogen
> forsikringer der vil godtage. Mener uden at være at tryg de gør

Jeg ved ikke lige om det har positiv eller negativ indflydelse på
risikoen for skader ... Det giver helt klart rutine, men vist også et
lidt abstrakt forhold til færdselsloven ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-03-04 15:18

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:c3eu22$431$3@sunsite.dk...

> Jeg ved ikke lige om det har positiv eller negativ indflydelse på
> risikoen for skader ... Det giver helt klart rutine, men vist også et
> lidt abstrakt forhold til færdselsloven ...

Kommer jo an på om han er med eller uden flycertifikat :)