Er der en mekaniker, der vil tage med mig ~
Fra : Kim Eichen

Dato : 19-03-04 01:20

Hej Gruppe

Jeg har en Mondeo 1,8 stationcar, som jeg er ganske tilfreds med bortset fra at den er lidt bovlam.
Jeg har netop fået tilbudt en anden mondeo 2,5 V6 stationcar fra 1997 til en ganske fornuftig pris,
så denne skal jeg ud og se på enten fredag eller lørdag, eller muligvis mandag hvis sælger ikke har
tid før.
Jeg vil i den forbindelse høre om der enten er en af jer der er tilstrækkkelig bilkyndig eller
kender en mekaniker, der vil tage med mig ud og besigtige bilen og fortælle mig om det er et ok køb.
Jeg vil selvfølgelig gerne betale for ulejligheden.

Bilen befinder sig sandsynligvis i Høje tåstrup og jeg vil selvfølgelig også gerne hente og bringe
den hjælpsomme person.

Mvh Kim Eichen
Frederiksberg
tlf 21753927