MS Windows
briani 27239
Godt backup-program?
Fra : //zigge

Dato : 19-03-04 00:55

Hej

Jeg eftersøger et backupprogram med nogle specielle egenskaber, måske kan en
her hjælpe?

Jeg har nogle Windows XP Pro maskiner der skal laves backup fra, og en
filserver der skal lagre backuppen.
Filserveren (Der også køre XP), er normalt slukket og tændes via wake on LAN
(WOL) med en magic packet - helt normalt...
Det jeg ønsker, er et backup program, der er istand til at fyre
WOL-kommandoen afsted og lave en backup på filserveren. Et plus ville være
hvis den også kunne slukke maskinen via LAN, men det er ikke et must.
Alternativt, kan et backupprogram, der er i stand til at køre kommandolinier
før og efter backupkørselen bruges.
Jeg ved at NTBACKUP kan anvendes sammen med en batchfil, men da de
filer/mapper der skal laves backup af tit ændres, er det ikke så praktisk.

Mvh
//zigge

Fra : Finn S

Dato : 19-03-04 07:46

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg eftersøger et backupprogram med nogle specielle egenskaber, måske kan
en
> her hjælpe?

Cobian Backup kan måske dække dine behov...

http://www2.educ.umu.se/~cobian/cbu5.htm#Features

Mvh Finn

Fra : Rado

Dato : 20-03-04 12:43

On Fri, 19 Mar 2004 00:54:55 +0100, "//zigge"
<ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg eftersøger et backupprogram med nogle specielle egenskaber, måske kan en
>her hjælpe?

Kig evt. på Second Copy:

http://www.centered.com/

--