Defekt bundkort - Sælgeren eksisterer ikke~
Fra : Nuser

Dato : 18-03-04 22:18

Stort problem - jeg har et ASUS motherboard som er gået istykker, og når jeg
ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få kontakt!!
Motherboardet er fortsat dækket af garantien

Hvad gør jeg??

mvh

Nuser

Fra : joke

Dato : 18-03-04 22:22

"Nuser" <dsl60818fjern-dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få kontakt!!
> Motherboardet er fortsat dækket af garantien

Der er sikkert ikke meget at gøre andet end at kontakte asus via deres
hjemmeside og se om de vil godtage at du sender det direkte med en
kvittering fra forhandleren.

Problemet er nok at det er dyrt da det sikkert skal sendes til udlandet.

Hilsen

Johnny

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-03-04 22:23

Køber et nyt.

Fra : Martin Johansson

Dato : 18-03-04 23:03

> [...]
> ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få kontakt!!
> Motherboardet er fortsat dækket af garantien

Du kunne evt. finde ud af hvem der er grossist/importør.
Måske vil de varetage en reklamationssag, hvis du spørger pænt.

En importør kunne være, www.rosenmeier.dk
Der kan dog være andre.

Fra : Lars

Dato : 19-03-04 06:23

> [...]
> ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få
kontakt!!
> Motherboardet er fortsat dækket af garantien

Jeg har været udsat for næsten det sammen, men der var dog åbnet en ny
computer-forretning på samme adresse, som så overtog
reklamationssagerne.
Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide da jeg troppede op med den
defekte del.
(De kunne jo måske godt have sagt noget andet hvis jeg havde forsøgt at
ringe
til dem)

hilsen
Lars