MS Windows
briani 27239
W XP Hotfix - KB824141 -hvad er det og kan~
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 20:58

Windows XP Hotfix - KB824141

Hvad er den godt for og hvordan fjerner jeg den? Kan i hvert fald ikke bruge
tilføj og fjern programmer...

mvh
anders

Fra : Jørgen

Dato : 18-03-04 21:09

"anders" <toxsanbelaxotpunktumdanmark> skrev i en meddelelse
> Windows XP Hotfix - KB824141
>
> Hvad er den godt for og hvordan fjerner jeg den? Kan i hvert fald ikke
bruge
> tilføj og fjern programmer...
>
> mvh
> anders

Hej Anders
Du har nok tidligere brugt Win 2000 - den stammer ihvertfald derfra.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jakob

Dato : 18-03-04 23:07

> Du har nok tidligere brugt Win 2000 - den stammer ihvertfald derfra.
> Hilsen
> Jørgen

Den tilhører da i ligeså høj grad winXP.

Sakset fra windows update

Sikkerhedsopdatering til Microsoft Windows (KB824141)
Overførselsstørrelse: 2,1 MB, 1 minut
Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en
hacker at svække en computer, der kører Microsoft Windows, og få kontrol
over den. Hackeren skal kunne logge på computeren lokalt for at kunne
bryde ind. Du kan beskytte din computer ved at installere denne
opdatering fra Microsoft. Du skal muligvis genstarte computeren, når du
har installeret denne opdatering. Læs mere... Dette websted er måske på
engels

Jeg har foriøvrigt prøvet at fjerne den engang, men det resultat at mit
system holdt opmed at fungere så det kan jeg ikke anbefale.

MVH

Jakob

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 19-03-04 03:27

> Jeg har foriøvrigt prøvet at fjerne den engang, men det resultat at mit
> system holdt opmed at fungere så det kan jeg ikke anbefale.

Hvorfor er det lige, I vil af med KB824141???

- M

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 08:47

"Mickel Hedemand" wrote:

> Hvorfor er det lige, I vil af med KB824141???

Jeg har problemer med at få et program til at virke. Jeg fik at vide at jeg
skulle fjerne denne hotfix for at få det til at virke.