MS Windows
briani 27239
msn messinger vil ikke væk fra opstart..?
Fra : michael bennati scho~

Dato : 18-03-04 17:54

Jeg har et lille program (magic utilities), hvor jeg kan bestemme hvilke
programmer der skal starte op med windows (xp pro). Jeg har slået msn
messinger fra.
Alligevel popper der pludselig beskeder fra folk på min kontaktliste op,
selvom msn ikke er synlig på proceslinien og er slået fra i
opstartsorganisatorprogrammet. Jeg kan så starte magic utilities og "kill
process" hvorved det endelig stopper, men jeg ønsker slet ikke msn messinger
skal være aktiveret før jeg logger mig på. Nogen der ved hvordan denne nød
knækkes?

mvh Michael

Fra : René Jensen

Dato : 18-03-04 18:46

michael bennati schou wrote:
> [...]
> skal være aktiveret før jeg logger mig på. Nogen der ved hvordan denne nød

Har du prøvet at kigge MSN Messenger indstillingerne igennem?

MSN Messenger -> Tools -> Options -> General -> Automatically run
Messenger when I log on to Windows

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : michael bennati scho~

Dato : 21-03-04 15:40

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at kigge MSN Messenger indstillingerne igennem?
>
> MSN Messenger -> Tools -> Options -> General -> Automatically run
> [...]
Det er ikke det. Kan det passe at msn dukker om i det skjulte, når man
åbner outlook express??
mvhMichael

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 22-03-04 17:29

michael bennati schou skrev i en meddelelse:

> Det er ikke det. Kan det passe at msn dukker om i det skjulte, når
> man åbner outlook express??

Du tænker på "Windows Messenger" ikke "MSN Messenger". Og, ja, det er
irriterende at de to har så ens navne.

Windows Messenger følger med WinXP[1] deaktiveres/slettes ved at gøre en af
flg. ting, da det med at få den til at stoppe med at starte op på "normal
vis" ikke rigtig er muligt:

Start > Kør:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Genstart computeren

eller

Find mappen c:\programmer\messenger og omdøb den til evt. _messenger

MSN Messenger henter man fra nettet[2] og stoppe den med at starte op ved at
gøre som René Jensen beskev.

[1] url:http://messenger.microsoft.com/
[2] url:http://messenger.msn.com/

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : michael bennati scho~

Dato : 22-03-04 21:01

"Torben Greve Otzen"

> [...]
>
> Find mappen c:\programmer\messenger og omdøb den til evt. _messenger
>

> MSN Messenger henter man fra nettet[2] og stoppe den med at starte op ved

Thanks a lot...
så er uvæsenet væk
mvh Michael