Skærme
Fijala 3554
Er den færdig ??? Min Syncmaster 900SL +
Fra : Ronnie M

Dato : 18-03-04 17:54

Hej jeg har desværre fået et problem med min ellers dejlige 19" skærm. Al
tekst er totalt sløret/gnidret i dos eller mens den loader win XP. Ligeså
snart man er inde i Windows bliver den klar igen. Men hvis jeg går ind og
sætter den til 800*600 flimrer den totalt igen. Det er ret irriterende da
jeg skal ind i bios, men kan dårlig se noget. Har prøvet at skifte
grafikkort, men uden held. Driverne er up to date.
Håber der er nogen der kan hjælpe
M.V.H Ronnie

--
Husk at fjerne ordet "SPAM" i Mail Adressen:
Mafiosas@SPAMtdcadsl.dk

Fra : Kasper

Dato : 18-03-04 18:31

"Ronnie M" <Mafiosas@spam.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> jeg skal ind i bios, men kan dårlig se noget. Har prøvet at skifte
> grafikkort, men uden held. Driverne er up to date.

Hey

Ummilbart syntes jeg det lyder som om at strømforsyningen måske ikke
synkronisere sig sammen med liniefrekvensen.... men lyder lidt mærkeligt det
lige passer i den alm opløsning...

Kasper