Futte -ugens charmetrold!
Fra : Lene Hansen

Dato : 18-03-04 17:36

I næste uge, så kommer Futte i "Ude og Hjemme" (et landsdækkende ugeblad,
for dem der ikke ved hvad det er for et blad!), som Ugens Charmetrold......
det var faktisk for sjov jeg sendte billedet ind og regnede ikke med det
blev udtaget, men det blev det!!

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-03-04 18:15

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> skrev i en meddelelse news:4059cfe9$0$261$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> det var faktisk for sjov jeg sendte billedet ind og regnede ikke med det

Hej Lene

Tillykke til Futte med den fine titel.
Jeg holder bladet og glæder mig til at se charmetrolden!

mvh Eva

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 18-03-04 19:59

> Lene Hansen skrev:
> I næste uge, så kommer Futte i "Ude og Hjemme" (et landsdækkende ugeblad,
> for dem der ikke ved hvad det er for et blad!), som Ugens Charmetrold......

Tillykke med det
Jeg har indsendt et billede af ''Nuser'', en af mine dværgvædder
kaniner men har ikke fået svar fra ''Ude og hjemme'' endnu så jeg ved
ikke om ''Nuser'' kommer i, men det håber jeg.....

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Puntofisken

Dato : 18-03-04 21:25

Hov, så må jeg hellere sætte mig tungt på mni mors udgave af Ude & Hjemme
når jeg får øje på det!

Måske man skulle forsøge sig med et billede af sit eget "kræ" en dag

Fra : zasha

Dato : 19-03-04 07:11

<klip> I næste uge, så kommer Futte i "Ude og Hjemme"
</klip>
STORT tillykke, vil da i anledningen indkøbe bladet (der iøvrigt er et
glimrende ugeblad)
også fordi Futte ligner MissRosa, aka Svedsken af Vesterbro.
Det er da alletiders sådan at få sin kat i medierne, og Futte er da bestemt
en meget flot dreng :)
Tillykke med fotomodellen!

Mange hilsner fra Miver og Mulle's mor Heidi
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/historier/historie.php?id=13
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk

Fra : Kirsten

Dato : 21-03-04 14:00

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en meget flot dreng :)
> Tillykke med fotomodellen!
>
> Mange hilsner fra Miver og Mulle's mor Heidi

Hej Heidi.
Du har (/har haft) da selv en forrygende fotomodel, nemlig Miss Rosa.
(Calender Girl)
Hun pryder da samtlige af Pussy´s kalendere 2004
Vh. Kirsten.