Hvordan fungerer setIconImage().....????
Fra : uncle

Dato : 15-12-00 20:59

Hej

Er der nogen der ved hvordan metoden ssetIconImage() virker.... Jeg skal
have sat et billede op i JFrame i stedet for det traditionelle "JAVA -
image".

Thomas

Fra : Søren Olesen

Dato : 15-12-00 21:05

Hejsa

Er det iconet i øverste hjørne du mener? Jeg er nemlig også intresseret i at
fjerne kaffekoppen.. MEN Dette har jeg lige læst:
setIconImage() sets the Image displayed when the invoking Frame object is
iconified. Not all platforms support this.

Gad vide om det vil sige, at det kun virker når programmet er minimeret??

Mvh
Søren Olesen

Fra : Uncle

Dato : 15-12-00 21:47

Nej det er længst oppe i venstre hjørne. Dette lige ikon i titlebaren.

Thomas

Fra : Søren Olesen

Dato : 15-12-00 22:24

Det var også det jeg tænkte, men bare ikke det jeg skrev.. ;)

Mvh
Søren Olesen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-12-00 22:40

"Uncle" <Whirl@worldonline.dk> writes:

> Nej det er længst oppe i venstre hjørne. Dette lige ikon i titlebaren.

Prøv:

Image icon = new ImageIcon("myicon.gif").getImage();
window.setImageIcon(icon);

--
Jacob
Email: jacob@bunk.cc or c973693@student.dtu.dk