Lygteglas til Mercedes
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 18-03-04 15:02

Jeg skal have synet med Mercedes - og skal have skiftet lygteglasset i begge
forlygter (de er revnet).

Gørløse sælger tilsyneladende kun hele lygter (til 550,- plus moms) - er det
ikke muligt bare at skifte "glasset" - hvis ja, kender I nogle steder, der
sælger disse?

Vh, Lars.

Fra : Reino Andersen

Dato : 18-03-04 15:22

Lars Bonnesen skrev:

> [...]
det
> ikke muligt bare at skifte "glasset" - hvis ja, kender I nogle steder, der

Gørløse sælger også lygteglas (lygteglas for) til en pris i nærheden af det
du nævner. Hele forlygter koster en del mere.

--
Reino

Fra : Mathias

Dato : 18-03-04 16:41

Lars Bonnesen wrote:
> Gørløse sælger tilsyneladende kun hele lygter (til 550,- plus moms) -
> er det ikke muligt bare at skifte "glasset" - hvis ja, kender I nogle
> steder, der sælger disse?

Nu skriver du ikke hvilken Mercedes der er tale om...
Men jeg har da købt brugte lygteglas til w124 hos Gørløse (der var som nye)
for en billig penge, og de var meget nemme at skifte.

-Mathias

Fra : claus b. p.

Dato : 18-03-04 21:55

> Nu skriver du ikke hvilken Mercedes der er tale om...
> Men jeg har da købt brugte lygteglas til w124 hos Gørløse (der var som
nye)
> for en billig penge, og de var meget nemme at skifte.

Husk bare at checke årgang (1994+/-) og mærke. (Bosch/Hella) De er meget
forskellige. (På 124'eren)
Min -86'er var faceliftet foran, og det kunne de slet ikke finde ud af hos
Mercedes. 124'eren smider mange lygteglas. Køb evt. et dusin i Tyskland.

/Claus

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-03-04 11:30

"claus b. p." <cbp33@hotmail.dk> wrote in message

> [...]

En 124 '94 model (E)

> [...]
> Mercedes. 124'eren smider mange lygteglas. Køb evt. et dusin i Tyskland.

Er mærket så vigtigt? Jeg kan få to uoriginale (TYC Østeuropæisk) til i alt
500,-. Dem, der sidder på nu er Bosch - siger I, at TYC så måske ikke
passer?

Vh, Lars.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-03-04 11:34

"Lars Bonnesen" <none@noneæøå.com> wrote in message

> Dem, der sidder på nu er Bosch

Sludder - det var det, som Mercedes oplyste, at jeg havde. Nu har jeg været
nede og tjekke, og der står altså Hella på den ene i hvert fald.

Vh, Lars.

Fra : Mathias

Dato : 19-03-04 14:44

Lars Bonnesen wrote:

> Sludder - det var det, som Mercedes oplyste, at jeg havde. Nu har jeg
> været nede og tjekke, og der står altså Hella på den ene i hvert fald.

Mine lygter er også Hella.
Jeg tror ikke andre mærker passer, men spørg Gørløse - det har som regel
styr på det. Måske har de også brugte lygteglas som ikke umiddelbart findes
på hjemmesiden. Ellers prøv en hugger.

-Mathias