MS Windows
briani 27239
Kan ikke starte med netforbindelse
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 18-03-04 11:40

Hejsa

En nyinstalleret maskine (bærbar Dell Latitude CPx i en Latitude C/Dock II)
vil ikke starte når netværkskablet sidder i docken - der er ingen problemer
hvis maskinen ikke er forbundet til netværksdrevet.

Nogen ideer til hvad der kan gå galt?

Mvh.
/Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-04 15:35

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote in message
> [...]
problemer
> hvis maskinen ikke er forbundet til netværksdrevet.

hvad sker der ud over, at du siger den ikke starter?

Hænger den i langt tid, indtil du opgiver. Kommer der en besked eller hvad
sker der?

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 18-03-04 23:38

On Thu, 18 Mar 2004 15:35:02 +0100, Bjarke Hansen wrote:

> hvad sker der ud over, at du siger den ikke starter?
>
> Hænger den i langt tid, indtil du opgiver. Kommer der en besked eller hvad
> sker der?

Hejsa

Den går simpelthen i stå 75% henne i opstarten af Win2000 (altså mens
den står med "Starter win2000"-billedet med den gule, grønne og røde
firkant (eller hvad det nu lige er)).

Den kommer ikke videre derfra og til sidst må jeg kvæle den.

Mvh.
/Thomas