Problemer med foretrukne
Fra : Heidi Jensen

Dato : 18-03-04 10:01

Hej.

Min PC er pludselig begyndt at ændre min startside, hver gang den har gjort
det, kaster den en hel masse "møg" ind på min forestukne, og ud på
skrivebordet... Hvad skal jeg gøre ved det- den er lige blevet formateret,
og vi søger efter virus hver dag....

Hilsen Heidi

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 18-03-04 10:24

Heidi Jensen skrev:
> [...]
> forestukne, og ud på skrivebordet... Hvad skal jeg gøre ved det-
> den er lige blevet formateret, og vi søger efter virus hver

Check din maskine med nogle af de værktøjer, der tilbydes på
www.spywarefri.dk, f.ex. Ad-aware og Spybot m.m., du kan
kontrollere, om du er ren på samme side (klik på logoet for at
starte onlinescanning)

Fra : Heidi Jensen

Dato : 18-03-04 10:34

Hej..

Det har jeg lige gjort- spyspot bruger vi også hver dag, men den finder
intet...

Hilsen Heidi

Fra : Heidi Jensen

Dato : 18-03-04 10:35

Spybot selvfølgelig... :0)

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 18-03-04 11:15

Heidi Jensen skrev:
> Spybot selvfølgelig... :0)

Har du prøvet online scanneren? Den fjerner, hvad der evt. måtte
være.
--
thomas
no me manden correo a esta dirección