MS Windows
briani 27239
Hvordan indstilles QuoteFix?
Fra : Froggy

Dato : 18-03-04 08:50

Jeg har indstalleret QuoteFix til OutlookExpress -og har nu 2 forskellige
opstart-ikoner på skrivebordet (win'98).
Jeg kan imidlertid overhovedet ikke se nogen forskel -og hvor finder jeg
indstillingen af de forskellige muligheder, der skulle være med i QuoeFix?

--
Froggy
-som skulle hilse fra Forbrugerstyrelsen, og be´alle om at

Fra : Gevaldi

Dato : 18-03-04 09:00

Froggy skriblede:
> [...]
> Jeg kan imidlertid overhovedet ikke se nogen forskel -og hvor finder
> jeg indstillingen af de forskellige muligheder, der skulle være med i

Det ene ikon starter OE uden QF det andet
med QF. Prøv at se egenskaber for de to
ikoner.

OE spg. besvares bedst i:

--
/Gevaldi

Fra : Froggy

Dato : 18-03-04 09:18

"Gevaldi" var så sød at svare:
[snip]
Froggy gik forkert og skriblede:
(cut)

> Det ene ikon starter OE uden QF det andet
> med QF. Prøv at se egenskaber for de to
> ikoner.

jeps, det havde jeg allerede gjort, men placeringen af programmet
fortæller mig jo ikke hvordan det skal indstilles.

> OE spg. besvares bedst i:

Der er den også nu -jeg opdagede fejltagelsen idet jeg klikkede
på "send" -skrev med det samme og sagde "undskyld"
(se klokkeslet på mit næste indlæg), men du var hurtig som et lyn
-og TAK for dit svar.

Fra : Gevaldi

Dato : 18-03-04 09:36

Froggy skriblede:

> Der er den også nu -jeg opdagede fejltagelsen idet jeg klikkede
> på "send" -skrev med det samme og sagde "undskyld"
> (se klokkeslet på mit næste indlæg), men du var hurtig som et lyn
> -og TAK for dit svar.

OK, men så har du muligheden for at cancle
dit indlæg ved at markere dette og så gå
til "Meddelelse\Slet meddelelse", så er det
kun dem der har nået at hente det der kan
læse det (fordi det er i deres cache).

--
/Gevaldi