Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Må Shopman det?
Fra : Peter Theglev

Dato : 18-03-04 08:49

Jeg har for snart en måned siden bestil et Canon Ixus 430 via Shopman,
men har endnu ikke modtaget det.

Jeg modtager dog jævnligt nyhedsbreve, hvor kameraet optræder.

Jeg skriver til dem, og de svarer pænt og hurtigt tilbage, at kameraet
slet ikke er kommet på markedet endnu (det er det vistnok d.d.).

Er det bare mig, der er galt på den, eller burde man ikke få sådan noget
at vide ved bestilling?

/Peter

Fra : Børge Larsen

Dato : 18-03-04 09:46

Har set flere advarsler mod dette firma her i gruppen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-03-04 10:14

Peter Theglev <123@123.dk> wrote in news:40595475$0$89810
$bc7fd3c@news.sonofon.dk:

> Er det bare mig, der er galt på den, eller burde man ikke få sådan noget
> at vide ved bestilling?

Du skal over i dk.forbruger gruppen.. (men min personlige mening er, at det
burde de bestemt have oplyst dig ved bestilling..)

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 18-03-04 16:08

Jeg oplevede det samme for et par år siden. Jeg havde bestilt det og ventede
i 2 uger, hørte ikke noget (der stod at laveringstiden var 2-3 dage), sendte
dem en mail, og fik det svar at kameraret ikke var kommet i handlen endnu
(?) De tilbød at jeg kunne købe et andet der var 1000 kr dyrere. Det ville
jeg da gerne, men jeg ville ikke batale de 1000 kr mere for det så jeg
annulerede handlen.

Jeg vil ikke anbefale shopmann til nogen.

Jeg har også hørt om flere der har haft problemer.

MVH
KAsper Malmberg