Dygtig webdesigner søger udfordrende desig~
Fra : Ieva

Dato : 18-03-04 00:00

Hej,

Jeg er ved at afslutte uddannelse og vil gerne lave mit
eksamensprojekt sammen med en virksomhed.

Jeg er en dygtig og kreativ webdesigner med evner inden for:
HTML, CSS, ASP, SQL, Flash, Photoshop og Illustrator.

Jeg er meget interesseret i at hører om der er nogen der kender
en virksomhed eller et projekt der mangler en dygtig webdesigner?
Jeg er klar til at starte med det samme!

I kan se noget af det jeg har lavet på http://ieva.gardan.dk

Jeg glæder mig til at hører fra jer hurtigst muligt!

MVH Ieva

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-04 00:27

Ieva <ieva_malecka@hotmail.com> skrev :

>Jeg er ved at afslutte uddannelse og vil gerne lave mit
>eksamensprojekt sammen med en virksomhed.

Undlad venligst at poste samme indlæg i flere grupper, det er i
høj grad uønsket og som du har fået at vide i
news:dk.edb.internet.webdesign, så er opslag om stillinger
uønsket i webdesigngrupperne..
--
Knud

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 18-03-04 00:43

Ieva wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg er meget interesseret i at hører om der er nogen der kender
> en virksomhed eller et projekt der mangler en dygtig webdesigner?
> Jeg er klar til at starte med det samme!

Til orientering er nedenstående meddelelse sendt til Ieva Malecka.