Answer.txt
Fra : Munk

Dato : 17-03-04 23:31

Hej

Er stødt på filen Answer.txt med indholdet:

"Default",0957681

Hvad gør denne fil?

Hilsen
Munk

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 18-03-04 01:21

Munk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er stødt på filen Answer.txt med indholdet:
>
> "Default",0957681
>
> Hvad gør denne fil?

I hvilken sammenhæng? Har det noget med HTML/CSS at gøre?

Joachim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Munk

Dato : 18-03-04 09:58

Hej Joachim

Sammenhængen er, at jeg var ved at rode op i nogle webhoteller. Her ser jeg
filen.

Så søger jeg den på min harddisk - her var 20 eksemplarer af filen, en i
roden - de andre i mapper relateret til hjemmesider. Jeg kender ikke alle
filerne på min pc - men denne ved jeg at jeg ikke har kreeret.

Hvorvidt spørgsmålet har noget med HTML/CSS at gøre vil jeg lade stå åbent.
Det er jo faktisk en del af den viden jeg søger - hvilken indflydelse har
denne fil?

Hilsen

Munk

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 18-03-04 15:57

> [...]
> Det er jo faktisk en del af den viden jeg søger - hvilken indflydelse har

Så vidt jeg har forstået ved at snuse lidt til sagen, så optræder og anvendes
en answer.txt fil i flere sammenhænge. Dels ifm. med installation af Windows
serverprodukter, dels i forbindelse med afvikling af Batch-filer og så
optræder filen tillige ofte ifm. med Apache servere ved en søgning på Google.

Se evt:
http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/2000/server/reskit/en
-us/deploy/part7/append-b.mspx
http://kortlink.dk/google/2s4

Beklager at svaret ikke er udtømmende, men men lidt ingående detektivarbejde
må det være muligt at støve et fyldestgørende svar op.

Venlig hilsen Joachim

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-03-04 14:55

"Munk" <groupsF-J-E-R-N@pc.dk> skrev

> Er stødt på filen Answer.txt med indholdet:
>
> "Default",0957681

Kunne det tænkes, at filen er produceret af din webeditor, evt. i
forbindelse med ftp? Hvilket program bruger du til at redigere hjemmesider i
og hvilket bruger du til at uploade med?

> Hvad gør denne fil?

Næppe noget af betydning for hjemmesiden.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Munk

Dato : 19-03-04 00:25

Tak for hintene.

Det er tilsyneladende en kombination af FTP-commandor og opload til ny host.

Hilsen Munk