Smarte hundefrakker
Fra : Mattie Legros

Dato : 17-03-04 23:08

Hej alle i skønne hunde derude

Jeg syr selv vendbare hundefrakker til både små og store hunde efter
mål. Er i interesseret så ring på 75569085 – eller kig lige lidt på
mit udvalg først på
http://www.gdlegros.com/GDLegros/Arnold/arnoldspageDK.htm

de varmeste hilsner Mattie Legros

Fra : Holm

Dato : 18-03-04 00:35

"Mattie Legros (slet KQS8X)" <mattie@KQS8Xparadis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg syr selv vendbare hundefrakker til både små og store hunde efter
> mål. Er i interesseret så ring på 75569085 - eller kig lige lidt på

Hej Mattie..

Fine jakker , det er de skam ..men mine hunde bruger deres egen pels )

Hilsen Holm

Fra : Mattie Legros

Dato : 18-03-04 11:39

Hej Holm
tak for opløft, dejligt at høre at de har pelsen i orden.
mvh Mattie

Fra : LH

Dato : 18-03-04 01:04

Hmmm, er reklamer ikke forbudt her??
Lars

Fra : Mattie Legros

Dato : 18-03-04 11:37

jeg er ny til dette så hvis det er det så klikker i bare videre
for jeg kan vel ikke slette dette indlæg.
mvh Mattie

Fra : LH

Dato : 18-03-04 01:07

Ja, måske er det ret plat, men jeg kan ikke lade være med at more more
mig over, at linket til "IT pædagogisk IT kørekort" er dødt. Meget
betryggende hvis man er mulig kunde

Fra : Mattie Legros

Dato : 18-03-04 11:42

Hej LH
Det er da godt med feedback, jeg tager det som konstruktivt
feedback, for det kan jeg gøre noget ved
Så der er ikke noget plat her, kun diversificerede meninger.
mvh Mattie

Fra : Verner

Dato : 18-03-04 22:45

On 17 Mar 2004 22:07:44 GMT, Mattie Legros <mattie@KQS8Xparadis.dk>
(slet KQS8X) wrote:

>Hej alle i skønne hunde derude
>
>Jeg syr selv vendbare hundefrakker til både små og store hunde efter
>mål.

Findes der ingen grænser for, hvor latterlig man kan tillade en hund
at se ud ??

Verner

Fra : marie

Dato : 19-03-04 08:39

> Findes der ingen gr?nser for, hvor latterlig man kan tillade en hund
> at se ud ??
>
> Verner

Hov hov, min gamle golden retriever med gigt, har faktisk haft meget
gl?de af en oilskins frakke. Den gav varme og holdt fugten ude, s? hun
kunne v?re smertefri i en hel vinter. Det ser muligvis latterligt ud,
men hun elsker at f? den p?, for s? skal vi jo ud og g? tur.

Marie

Fra : Verner

Dato : 19-03-04 22:11

On 18 Mar 2004 23:38:36 -0800, marieelving@mail.dk (marie) wrote:

>Hov hov, min gamle golden retriever med gigt, har faktisk haft meget
>glæde af en oilskins frakke.

Jamen det er der da også fornuft i

Fornuften forsvinder når man bruger sin hund som påklædningsdukke...

Verner