Hjælp... kørte en tur med Spybot
Fra : Hr. Hansen

Dato : 17-03-04 20:45

Og så vil maskinen ikke gå på nettet mere, hvad har jeg gjort galt !?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-03-04 07:45

In article <Uo26c.6337$HP2.1541@news.get2net.dk>,
tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk says...

> Og så vil maskinen ikke gå på nettet mere, hvad har jeg gjort galt !?

Hvilket net? LAN eller Internet?

Spybot har ikke gjort noget galt, idet din "net"-forbindelse har været
griset til af noget spyware.

For at genoprette din "net"-forbindelse videresender jeg tråden til en
gruppe der kan hjælpe. Den hedder dk.edb.netvaerk.

FUT:dk.edb.netvaerk

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Hr. Hansen

Dato : 19-03-04 09:44

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvilket net? LAN eller Internet?

Internet

> Spybot har ikke gjort noget galt, idet din "net"-forbindelse har været
> griset til af noget spyware.

Adgangen er forsvundet efter tur med Spybot

> For at genoprette din "net"-forbindelse videresender jeg tråden til en
> gruppe der kan hjælpe. Den hedder dk.edb.netvaerk.

Det er ikke netværks problem

Fra : Peter Makholm

Dato : 19-03-04 09:51

"Hr. Hansen" <tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk> writes:

> Internet

[...]

> Det er ikke netværks problem

Hvis det ikke er et netværksproblem, så ved jeg snart ikke hvad
netværksproblemer er.

--
Peter Makholm | I laugh in the face of danger. Then I hide until
peter@makholm.net | it goes away

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-03-04 10:13

In article <Opy6c.389$9X6.70@news.get2net.dk>,
tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk says...

> Adgangen er forsvundet efter tur med Spybot

Ja, for der har været gris i forbindelsen. Den er ikke længere.

> Det er ikke netværks problem

Hvad er det så?

Et problem med folk der ikke kan lade være med at svine sin computer
til?