Dårlig nyt om Hope
Fra : Grit Wessel

Dato : 26-04-01 22:34

Hej NG

For et stykke tid siden, var der flere, der efterlyste Lene
(affaldskattene). Hun er ikke helt forsvundet, for hun har i dag skrevet et
indlæg i debatten på KatteForum.

Hope er død. Hvis der er nogen, der skulle have lyst til en dårlig smag i
munden og et blødende hjerte, så kan Lenes meddelelse findes på
http://www.katteforum.dk/disc2_frm.htm under titlen "Hope (dårligt nyt)"

MVH Grit

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : Stine

Dato : 26-04-01 23:01

Snøft, nu sidder jeg her med tårer i øjnene. Stakkels kat.
Godt Lene er flyttet.
Stine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-04-01 02:08

d. 26/04/01 23:33 skrev Grit Wessel på wessel@mailme.dk i artiklen
> [...]

> Hope er død. Hvis der er nogen, der skulle have lyst til en dårlig smag i
> munden og et blødende hjerte, så kan Lenes meddelelse findes på

Åh nej.......
Nu er det bare for meget. Jeg græmmes på menneskehedens vegne.
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : marianne hellemose

Dato : 27-04-01 12:13

Jeg ved godt at dens slags "mennesker" eksisterer,
det er en af de væsenligste grunde til at mine katte
er indekatte, og alligevel er det rystende at blive
konfronteret med det, jeg får tanker om tortur
og langsomt mord, et eller andet sted ved jeg godt
at det er at kravle ned på "bæstets" stade, og det ønsker
jeg ikke, MEN jeg ville glæde mig usigeligt meget
hvis han blev hængt ud med navn og foto, og skulle
leve resten af livet med at resten af DK vidste hvad
han havde gjort.

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Kirstine

Dato : 27-04-01 06:49

Føj for s.... - sådan nogle mennesker burde opleve samme skæbne, som de
udsætter dyr for!

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-04-01 07:47

Grit Wessel <wessel@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ca428$41t$1@news.inet.tele.dk...
> Hope er død. Hvis der er nogen, der skulle have lyst til en dårlig smag i
> munden og et blødende hjerte, så kan Lenes meddelelse findes på
> http://www.katteforum.dk/disc2_frm.htm under titlen "Hope (dårligt nyt)"

<> ja så sidder man dybt rystet med tårer i øjnene og har været ude at kaste
op ... kan bare slet slet ikke fatte at nogen kan være så ond mod et dyr
.....manden må være sindssyg ....!!

Ami

Fra : Heidi Høegh

Dato : 27-04-01 07:46

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal skrive, jeg er virkelig dybt rystet.
Jeg vil inderligt ønske at Hope har det godt og får det liv han fortjener
der hvor han er nu. Det gør mig så ondt og tænke på hvad den kat har
oplevet, og det gør mig utrolig ondt for Lene.

Jeg kan ikke beskrive med ord, hvad der burde ske med den psykopat der
udsætter dyr for en mishandling i den grad, det er simpelthen utroligt. Jeg
er glad for han ikke er min nabo for jeg er ikke sikker på jeg kunne nøjes
med at slæbe ham i retten.

Hvor er jeg glad for at der findes så mange søde menesker som jer her i
denne ng, der elsker jeres katte, hvis der ikke var nogen som jer ville
Verden være håbløs.

Mvh
Heidi Høegh

Fra : Fie & Christian

Dato : 27-04-01 08:33

Fy for s.......Det kan man da ikke! Det er min første reaktion, når jeg
læser om sådan nogen mennesker. Han kan umulig nogensinde have holdt af
noget som helst dyr! Jeg prøver at finde en mening med at Hope skulle
afslutte sit liv så brutalt efter endelig at have genvundet sin tillid til
mennesker igen, men det er svært.

Om ikke andet så har Hope lært os at der findes onde mennesker derude, som
ikke kan finde ud af at behandle dyr med respekt, og at man bliver nødt til
at tage sine forholdregler, for at ens egen kat aldrig nogensinde skal møde
den skæbne og den slags mennesker.

Jeg håber, at når Lene har fundet sig selv igen og er kommet sig lidt, at
hun vil stå frem og fortælle historien til pressen med åben udhængelse af
manden med fuldt navn og billede etc. Hun har jo tidligere været i et blad
og fortælle om sine affaldskatte (kan ikke huske hvilket blad).

Hilsen
Fie

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-04-01 10:21

> [...]
> manden med fuldt navn og billede etc. Hun har jo tidligere været i et blad
> og fortælle om sine affaldskatte (kan ikke huske hvilket blad).

<> ja det fortjener manden i al fald ..... men tænk hvis det gav andre
ligeså syge personer en ide til hvad man kan gøre med en uønsket kat !!!!

MVH Ami

Fra : Denise

Dato : 27-04-01 11:13

Ja sådan et svin, jeg håber også hans navn og adresse kommer frem i medierne
på den ene eller anden måde.

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 27-04-01 12:16

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> Ja sådan et svin, jeg håber også hans navn og adresse kommer frem i
medierne
> på den ene eller anden måde.

JA TAK!!

Mvh

Anders

Fra : Lisa K

Dato : 27-04-01 12:23

> [...]
>
> Hope er død. Hvis der er nogen, der skulle have lyst til en dårlig smag i
> munden og et blødende hjerte, så kan Lenes meddelelse findes på

Årh nej, det eneste der kan trøste nu er det smukke digt
om regnbuebroen, jeg håber at Hope leger der ligenu.
Det er utilgiveligt , det som er sket. Jeg håber at naboen bliver hængt ud i
pressen, det var for iøvrigt i Se og hør den artikel var med affaldsmisserne
og Lene.
Til Lene, jeg sender dig min dybeste medfølelse for din sorg.
Kærlig Hilsen Lisa

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 27-04-01 15:57

Puuuha, jeg sidder her med tårer i øjnene. Hvordan kan et menneske dog være
så ondt????
Stakkels Hope. Håber han har fået fred nu.
Mine tanker til dig Lene og Hope og alle dine misser.

Mange tanker fra Felix og Carina

Fra : Ann K.

Dato : 27-04-01 19:53

Kun èn reaktion fra mig..... "åh, Gud, neeeeej!!!!!"
OG så græder jeg stadig
Ann

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 27-04-01 18:14

Jeg mangler ord !! Tilgengæld har jeg tårer i overflod !!!

Hilsen Pia

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-04-01 18:16

"Claus og Pia Lihme" <Claus@lihme.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler ord !! Tilgengæld har jeg tårer i overflod !!!
>
> Hilsen Pia

Ja det samme her!!

Joan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-04-01 18:21

jeg kan kun trøste mig med at den mand må blive genfødt som mus de næste par
tusinde reinkarnationer

Men jeg er glad for at Hope landede hos Lene, og at han inden han blev
myrdet havde oplevet samværet med menneskearten på en positiv måde hos
Lene...

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : trine

Dato : 27-04-01 19:13

Jeg troede aldrig at jeg skulle komme til at græde over noget jeg læste på
nettet.........men efter jeg læste det med lille Hope, kunne jeg slet ikke
styre det...jeg er fyldt med usigeligt meget harme...
Mit hjerte bløder for Lene og misserne!! Puha, nu begynder tårerne igen
Jeg kan slet ikke få det billede, inde i mit hovede af den arme mis
bundet til et træ og pryglet til døde, væk......

Er der slet ikke noget vi kan gøre???????????

/Trine

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 27-04-01 19:57

Er der iøvrigt nogen der ved, hvor Lene er flyttet hen?

Mvh
Carina

Fra : Maj-Britt

Dato : 28-04-01 08:44

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG

Snip

Hope er død. Hvis der er nogen, der skulle have lyst til en dårlig smag i
> munden og et blødende hjerte, så kan Lenes meddelelse findes på
> http://www.katteforum.dk/disc2_frm.htm under titlen "Hope (dårligt nyt)"

Nedenstående har jeg kopieret fra www.katteforum.dk/disc2.frm.htm i tråden
"Dårligt nyt om Hope" her til morgen

Fra: Hanne
Remote User:

Kommentarer
Jeg har kontaktet Lene, og det passer slet ikke at Hope skulle være død. Det
må være en grov spøg.

Årh....var er jeg glad igen.

Hanne Madsen

----

Fra : trine

Dato : 28-04-01 09:25

Ja..pyyyyh så kan vi alle ånde lettet op

Men sikke dog noget sygt noget at lave spøg med.

/Trine

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 28-04-01 10:25

Det link, du har sendt med virker ikke?!

Mvh
Carina