ny gruppe dk.edb.netvaerk.wlan?
Fra : Rasmus Villefrance

Dato : 17-03-04 20:16

Hej Gruppe,

jeg kom lige forbi, fordi jeg ville diskutere om der skulle laves en
liste over "gratis" hotspots rundt om i Kbh. F.eks. ved jeg, at nær
Nordhavn St. er der een der har et åbent netværk kørende.

Men så kom jeg til at tænke på at sådan en diskussion ikke hører
hjemme her... Mangler der ikke en undergruppe her, for wlan relaterede
spm?

mvh

Rasmus Villefrance
(mailadressen er forkert for at undgå spam, den rigtige er rasmus
snabela villefrance punktum org)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-04 21:01

"Rasmus Villefrance" <RasmusVillefrance@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Men så kom jeg til at tænke på at sådan en diskussion ikke hører
> hjemme her... Mangler der ikke en undergruppe her, for wlan relaterede

Jo det synes jeg også.. og også diskutering af alt med Wlan at gøre.. for
denne gruppe er det næsten ikke til at se igennem med alle de Wlan spørgsmål
her og der.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 17-03-04 21:33

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Jo det synes jeg også.. og også diskutering af alt med Wlan at gøre.. for
>denne gruppe er det næsten ikke til at se igennem med alle de Wlan spørgsmål
>her og der.

Hvis nogen stillede et forslag [1] om en generel WLAN gruppe om
trådløs netværksteknologi så ville det få min støtte. Dels fordi det
er pænt defineret og afgrænset emne og dels fordi der længe har været
masser af trafik om emnet og at der i fremtiden kun kan forventes at
komme mere.

[1] http://usenet.dk/otd/

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Arne Keller

Dato : 17-03-04 22:38

Lars Kim Lund wrote:

> [...]
> er pænt defineret og afgrænset emne og dels fordi der længe har været
> masser af trafik om emnet og at der i fremtiden kun kan forventes at

Ditto
--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-03-04 23:20

On Wed, 17 Mar 2004 21:32:42 +0100, Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk>
wrote:

> Hvis nogen stillede et forslag [1] om en generel WLAN gruppe om
> trådløs netværksteknologi så ville det få min støtte.

Me2.

Der er et potentielt problem med afgrænsning ift. store wireless
net (Er de primært store eller primært wireless?), men det er så
også det.

I øvrigt synes jeg, gruppen skulle hedde d.e.n.wireless[2] og
inkludere andet end 802.11-teknologierne.

-A
[1] NMF.
[2] "traadloest" er grimt og "wireless" er relativt udbredt[3]
[3] I mit d.e.n-arkiv (knap 16k indlæg) optræder "wireless" 1020
gange, "trådløs" 1151 gange og "wlan" 548 gange.
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Niels Callesøe

Dato : 18-03-04 09:07

Lars Kim Lund wrote in

> [...]
> det er pænt defineret og afgrænset emne og dels fordi der længe
> har været masser af trafik om emnet og at der i fremtiden kun kan

AOL

--
Niels Callesøe - dk pfy @work

Learn Postfix; live Postfix; love Postfix.